• چهارشنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401082518095

دستاوردهای دانشجویان علمی و کاربردی نشان دهنده توانمند شدن‌شان است

دستاوردهای دانشجویان علمی و کاربردی نشان دهنده توانمند شدن‌شان است

ایسنا/قم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم گفت: ما به عنوان یک دانشگاه نسل سوم و کارآفرین به دنبال اشتغال، مهارت و توانمند سازی هستیم و نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان علمی و کاربردی نشان می‌دهد که دانشجویان دانشگاه علمی وکاربردی به خوبی توانمند شدند.

نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان مرکز علمی و کاربردی زائر با حضور محمدرضا فلاح رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم، حسین ابراهیمی‌فرد رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی قم و محمد عسگری، رئیس مرکز علمی کاربردی زائر برگزار شد و دانشجویان حوزه های مختلف دستاوردها وتوانایی های عملی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این نمایشگاه محمدرضا فلاح، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هفته جهانی کارآفرینی و هفته پژوهش، عنوان کرد: ما به عنوان یک دانشگاه نسل سوم و کارآفرین به دنبال اشتغال، مهارت و توانمند سازی هستیم و این نمایشگاه نشان می دهد که دانشجویان دانشگاه علمی وکاربردی به خوبی توانمند شدند.

وی ادامه داد: کارهای حاضر در نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است که اگر دانشجویان با تجاری سازی، برند سازی و مدیریت کسب و کار آشنا شوند قابلیت عرضه به بازار را هم دارد.

فلاح اظهار کرد: تلاش می کنیم با رایزنی با ارگان های مربوطه بحث های تسهیلگری و ارائه تسهیلات اشتغال زایی را برای دانشجویان آماده کنیم تا علم و دانش و کسب و کار به یکدیگر متصل شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی قم بیان کرد: به دانشجویان حاضر در نمایشگاه نیز گفته شد که برای حوزه های مختلف وام های اشتغال وجود دارد که اگر توانمندسازی صورت بگیرد و مقدمات اولیه فراهم شود این آمادگی را داریم که تسهیلات موجود در استان را در اختیار دانشجویان قرار بدهیم.

حسین ابراهیمی‌فرد، رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قم، نیز در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: نمایشگاه بسیار خوبی بود و خوشحال هستیم که در هفته جهانی کارآفرینی شاهد توانمندی‌های دانشجویان مرکز علمی و کاربردی زائر هستیم و این دانشجویان توانسته‌اند دستاوردهای خود را به منصه ظهور برسانند.

 وی ادامه داد: این نمایشگاه نشان دهنده رسالت دانشگاه علمی و کاربردی است که در مسیر درستی قرار دارد و دانشجویان توانسته اند در حین تحصیل به اشتغال نیز دسترسی پیدا کنند و محصولاتی را برای ارائه به بازار کار ارائه کنند.

وی اظهار کرد: برای مهیا ساختن دانشجویان برای ورود به بازار کار دوره‌های آموزشی آمادگی ورود به بازار و دورهای اشتغال و کار کارفرینی برگزار می کنیم تا دانشجویان مهارت های تکمیلی را هم به دست بیاورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha