• یکشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401082920298
  • خبرنگار : 50037

نماینده اسدآباد در خانه ملت:

پاسخ قانع‌کننده و گره‌گشایی از کار مردم گلوله‌ای بر قلب دشمنان است

پاسخ قانع‌کننده و گره‌گشایی از کار مردم گلوله‌ای بر قلب دشمنان است

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و گره‌گشایی از مشکلات مردم توسط مدیران و مسئولان گلوله و تیری بر قلب دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

کیومرث سرمدی‌واله یکشنبه ۲۹ آبان در شورای اداری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: امروز همه مسئولان ادارات و دستگاه‌ها در میدان جنگ هستیم و معاندین و دشمنان شمشیر را از رو بسته‌اند و بی محابا پیش می‌روند و به زن و کودک و مردم جوان و نوجوان رحم نمی‌کنند و نوع برخورد آنان صحنه وحشتناکی شده و در این فضای مشوش ایجاد شده حال مردم امروز خوب نیست.

وی افزود: بخشی از عمده مردم مطالبات و گرفتاری‌هایی در حوزه اشتغال، اقتصاد، فرهنگی، اجتماعی و... دارند و به این مطالبات پرداخته نشده و این مطالبات مردم به حق بوده و حالشان خوب نیست و انتظار رسیدگی و وقت گذاشتن مدیران برای مرتفع شدن این مشکلات دارند.

سرمدی واله با تاکید بر اینکه مدیر و مسئول هر دستگاهی که مسئولیت پذیرفته باید برای حل مشکلات مردم وقت بگذارد، تصریح کرد: امروز متاسفانه بی پرده بگویم مرتب گزارشات داریم که برخی ادارات مشکل مردم را حل نمی‌کنند و پاسخگو نیستند در این رابطه اگر کاری انجام نمی‌شود لااقل تکریم ارباب رجوع را انجام دهید امروز اگر مرد میدان هستیم و از اوضاع به وجود آمده  احساس درد می‌کنیم باید نسبت به حل مشکلات مردم تلاش کرده و پاسخگوی مردم باشیم چرا که منشاء این انقلاب شهدا و مردم هستند.

وی رسیدگی نکردن به مشکلات مردم را توسط مسئولان ادارات موجب ناامیدی مردم و جامعه دانست و تصریح کرد: هر مدیر دستگاهی در حوزه کاری خود  باید یک برنامه جاری و یک برنامه بلند مدت دو یا سه ساله  داشته باشد و پروژه هر دستگاه توسط مدیران باید به روز پایش و به پروژه‌ها توجه شود.

سرمدی واله ادامه داد: برای پیشبرد امور و کارها نیاز به یک نگاه، تعصب و تصمیم‌جدی توسط تک تک مدیران دستگاه‌ها بوده و انتظار است هر دستگاه در هر بخش که نیاز به پیگیری دارد پیگیر باشند و برای پیگیری از بالادست از ما بخواهند.

وی یادآو شد: امروز حرکتی که علیه کشور صورت می‌گیرد علیه نظام نیست دنبال اسقاط نظام جمهوری اسلامی و حکومت فعلی نیستند دشمنان و معاندان دنبال تجریه طلبی و تکه پاره کردن ایران اسلامی و به دنبال کردستان مستقل و سیستان و خوزستان مستقل هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این دشمنان برای کشور برنامه دارند و مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند چراکه عامل برخی نارضایتی‌های مردم  از رسیدگی نکردن به مشکلات مردم توسط برخی مسئولین و دستگاه‌ها نشات می‌گیرد.

سرمدی واله همچنین گفت: دشمن با ترکیبی که از همه گروه‌های شناسنامه دار دموکرات و کومله و پژاک تا اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و شیاطین داخل کشور تشکیل داده با دامن زدن به دروغ سازی و تکرار در فضای مجازی قصد ایجاد تشویش در کشور را دارد که با این فضای پیش آمده باید از جهاد تبیین غافل نشد.

مدیران با خدمتگزاری به مردم مانع ناامیدی جامعه شوند

امام جمعه اسدآباد هم گفت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا مردم را ناامید کنند، باید با خدمتگزاری به مردم مانع ناامیدی آنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی افزود: مکتب بسیج سرداران شهید چون سردار قاسم سلیمانی و دکتر چمران‌ها را تربیت کرده ؛کدام منطق و مکتب می تواند چنان فارغ‌التحصیل هایی را تحویل جامعه بدهد که موجب چنین افتخار و عزتی برای اسلام باشند؟

وی با بیان اینکه بسیج به سردار قاسم سلیمانی عظمت ،افتخار و عزت داد،تصریح کرد: آنان که به بسیج پشت کردند چیزی جز خفت بهره آنان نشده است.

موحدی خاطرنشان کرد: برزخ بر این عالم اشرافیت دارد و شهدا و امام کار و تلاش و خدمتی که انجام می‌دهیم را می‌بینند، فرصت خدمتگزاری فرصت ویژه ای است، خیلی زود دیر می‌شود حواسمان باشد باید در مقابل شهدا و امام پاسخگو باشیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی خدمت کردن نعمت است و از دعای امام زمان و امام راحل می‌توان بهره‌مند شد، گفت: عمق نعمت همان است که سردار سلیمانی به آن رسید و ما هم باید به همان عمق نعمت برسیم چرا اگر غفلت کنیم سرمان کلاه خواهد رفت.،

موحدی در ادامه با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: همه مشکلات را نمی‌توان حل کرد اما مدیران دستگاه‌ها می‌توانند با اولویت بندی اهم و مهم  مشکلات نسبت به رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردم اهتمام ویژه‌تری داشته باشند.

وی اضافه کرد: سمت و پست‌ها با خون شهدا به دست مدیران و مسئولان رسیده است و اگر اداره و یا دستگاهی در کار خود کم کاری و سستی و کاهلی کند قابل قبول نیست و  مسئول هر دستگاه باید پاسخگو بوده منسجم باشد و نیروهای خود را رصد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha