• دوشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401083020825
  • خبرنگار : 30188

با علی‌بابا، سفر جام جهانی خود را سامان ببخشید

خدمات مسافرتی بیمه سامان به پکیج جام جهانی علی‌بابا افزوده شد

خدمات مسافرتی بیمه سامان به پکیج جام جهانی علی‌بابا افزوده شد

علی‌بابا به‌عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران برای عرضه پکیج‌های جام جهانی 2022، با همکاری بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به پکیج جام جهانی خود افزود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، از جام جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی به بعد، علاوه بر قرعه‌کشی در سایت خود و سهمیه مرتبط با فدراسیون‌های عضو، سایر خدمات و پکیج‌های مربوط به جام‌های جهانی را به نمایندگان انحصاری خود در سراسر دنیا واگذار می‌کند و امسال برای نخستین بار در ایران، علی‌بابا را به‌عنوان نماینده انحصاری خود برای ارائه خدماتی همچون بلیط بازی‌ها، حمل‌ونقل، اقامت و پذیرایی انتخاب کرد.

علی‌بابا به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط، هتل و تور در کشور، هم‌اکنون به‌عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران، به عرضه پکیج‌های جام جهانی 2022 قطر می‌پردازد و در آستانه برگزاری مسابقات، در راستای تحقق شعار خود مبنی بر تجربه شایسته سفر، با همکاری بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به صورت ویژه به پکیج‌های جام جهانی خود افزوده است. منظور از خدمات ویژه ترکیبی از خدمات بیمه سرقت و آتش‌سوزی منزل در مدت زمان سفر و نیز بیمه سرقت موبایل است که در این مسابقات به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

در کنار علی‌بابا با خیالی آسوده فوتبال ببینید

با علی‌بابا، سفر جام جهانی خود را سامان ببخشید

شبه‌جزیره قطر از 29 آبان تا 27 آذر امسال تمامی حواس عاشقان فوتبال را به خود جلب کرده و تبدیل به نخستین کشور خاورمیانه شده که توانسته میزبانی بازی‌های جام جهانی را به دست بیاورد. نزدیکی این کشور به ایران و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره از رقابت‌ها موجب شده تا فوتبال دوستان ایرانی بیش‌ از پیش به حضور در این تورنمنت تمایل داشته باشند و در این روزها یا چمدان‌هایشان را برای سفر آماده کرده و یا هم‌اکنون در این کشور به سر می‌برند.

یکی از راه‌های حضور گردشگران ایرانی در این دوره از جام جهانی، استفاده از پکیج‌های جام جهانی قطر علی‌بابا بوده که هم‌اکنون با همراهی بیمه سامان، خدمات بیمه مسافرتی را در اختیار این گردشگران قرار داده است؛ اما ممکن است برای برخی این سؤال پیش بیاید که بیمه مسافرتی دقیقاً چه چیزی است؟ بیمه مسافرتی یکی از زیرمجموعه‌های بیمه‌های اشخاص بوده که هزینه‌های درمانی مسافران در داخل و خارج از کشور را جبران می‌کند. این بیمه در بیشتر موارد برای دریافت ویزای برخی از کشورها الزامی است و مسافرین خارجی این بیمه‌نامه را بسته به مدت اقامت خود تهیه می‌کنند.

نخستین تصور از بیمه مسافرتی شاید بیمه‌ای برای هزینه‌های درمانی و پزشکی باشد اما هزینه‌های پزشکی تنها بخشی از تعهدات بیمه مسافرتی محسوب می‌شود و علاوه بر آن مواردی همچون انتقال بیمه‌شده به مراکز درمانی، انتقال بیمه‌شده به کشور مبدأ، پرداخت هزینه‌های فوریت‌های پزشکی، بازگرداندن جسد متوفی، بازگرداندن کودکان بی‌سرپرست، پرداخت هزینه‌های مسافرت همراه، کمک‌رسانی حقوقی و قانونی به بیمه‌شده، جبران هزینه‌های ناشی از تأخیر و کنسلی پرواز، جبران خسارت‌های ناشی از مفقودی بار و پشتیبانی از بیمه‌گذار در صورت مفقودی مدارک شناسایی را نیز شامل می‌شود.

به‌صورت کلی بیمه مسافرتی بر اساس نوع بیمه، پوشش، کانال توزیع و کاربر نهایی دسته‌بندی می‌شود و شرکت‌های بیمه‌ای مختلف همچون بیمه سامان انواع مختلفی از آن را ارائه می‌دهند. بیمه مسافرتی بر اساس پوشش شامل هزینه‌های درمانی، لغو سفر، تأخیر در سفر، صدمه به اموال و دیگر انواع می‌شود.

بهترین بیمه مسافرتی باید چگونه باشد؟

بیمه مسافرتی مناسب بیمه‌ای است که مخارج هزینه‌های پزشکی و بستری در کشور مقصد را مطابق نرخ ارزی که در قرارداد بیمه‌نامه درج می‌شود متعهد شده و جبران کند. علاوه بر جبران هزینه‌های خدمات پزشکی ضروری همچون هزینه‌های جراحی و اسکن، درصورتی‌که مسافر نیازمند خدماتی همچون انتقال با آمبولانس باشد بایستی هزینه‌های مربوطه را پوشش بدهد. تحویل دارو از دیگر خدمات مهم بوده که سطح کیفی بیمه‌های مسافرتی را قابل مقایسه می‌کند.

با علی‌بابا، سفر جام جهانی خود را سامان ببخشید

بیمه سامان در میان انواع بیمه‌های مسافرتی دارای بالاترین سقف پوشش بوده و تا 70 هزار یورو را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین اگر فرد بیمه شده بیش از 10 روز متوالی به بستری نیاز داشته باشد، هزینه رفت‌وبرگشت یک نفر از اعضای درجه یک خانواده او به محل بستری از سوی خدمات درمانی بیمه مسافرتی جبران می‌شود. هزینه کمکی در چنین مواردی معمولاً هزینه بلیت رفت‌وبرگشت و مخارج اقامت تا سقف 60 یورو برای هر روز و حداکثر تا 15 روز متوالی محاسبه می‌شود.

برخی هزینه‌ها و خسارات تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار نمی‌گیرد. مواردی همچون اقامت متوالی بیش از 92 روز در خارج از کشور، مباشرت، مشارکت یا معاونت در عمل مجرمانه، آلودگی ناشی از آثار مستقیم یا غیرمستقیم رادیواکتیویته و تشعشعات هسته‌ای، جنگ، شورش، تروریسم و عملیات نظامی، زایمان در خلال سه ماه مانده به موعد زایمان و سقط جنین اختیاری، شرکت در مسابقات ورزشی به منظور شرکت در مسابقات رسمی و یا نمایش و یا هرگونه ورزش و تفریحی که به‌ طور معمول و معقول خطرناک تلقی می‌شود، آثار ناشی از مصرف مواد مخدر، داروهای روان‌گردان و...

با علی‌بابا، سفر جام جهانی خود را سامان ببخشید

موارد مورد اشاره در بالا تنها بخشی از شرایط و قوانین مربوط به بیمه مسافرتی بوده و به مسافران جام جهانی توصیه می‌شود قبل از مسافرت، اطلاعاتی درباره این خدمت ارائه‌شده از سوی علی‌بابا و بیمه سامان کسب کنند. برای اطلاع بیشتر از جزئیات پکیج‌های جام جهانی علی‌بابا، بیمه مسافرتی سامان در این پکیج‌ها و موارد ضروری در خصوص این بیمه می‌توانید به سایت فروش پکیج‌های جام جهانی علی‌بابا مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha