• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401090100486
  • خبرنگار : 30188

امکان ارسال گل به ایران و خارج با گل بازار

امکان ارسال گل به ایران و خارج با گل بازار

آیا از عزیزان‌تان دور هستید و نمی‌دانید چگونه در مناسبت‌های مختلف برایشان گل و هدیه بفرستید؟ گاهی اوقات بنا به دلایلی از کسانی که دوستشان داریم دور می‌شویم. گاهی هم با این که در یک شهر سکونت می‌کنیم اما مشغله کاری اجازه نمی‌دهد که آن طور که دلمان می‌خواهد عزیزی را سوپرایز کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از گل بازار، در اینجا ما قصد داریم شما را با مجموعه‌ای آشنا کنیم که به شما کمک می‌کند تا در هر روز و هر مکانی که خودتان می‌خواهید، عزیزانتان را سوپرایز و غافلگیر کنید.

گل بازار یک شرکت بین‌المللی

 شرکت گل بازار یک شرکت ثبت شده و معتبر در داخل کشور ایران و کشور سوئد است. این شرکت با دارا بودن بیش از ۹۵ شعبه مختلف در سراسر ایران، اروپا، آمریکا، استرالیا و آسیا امکان ارسال گل و هدیه را برای شما ممکن می‌سازد. این مجموعه با دارا بودن شرایط و استانداردهای جهانی، سرویسی در خور شخصیت شما و همگام با معیارهای مدرن امروزی به شما عرضه می‌کند.

خرید گل برای مناسبت‌ها

اگر قصد خرید گل دارید و یا می‌خواهید روز تولد عزیزی هدیه تهیه کرده و به صورت سوپرایز او را غافلگیر کنید، گل بازار به شما کمک می‌کند تا به راحت‌ترین صورت این کار را انجام دهید. انواع دسته گل، باکس گل‌های لاکچری، جعبه گل‌های متنوع، گل برای ترحیم و عزا، سبد گل، انواع گل رزهای ایرانی و هلندی، گل رز جاودان، همه و همه قابل سفارش برای مناسبت‌های مختلف از گل فروشی آنلاین گل بازار است. علاوه بر تنوع، اکثر این محصولات قابل ارسال در همان روز هستند. همچنین شما این امکان را دارید با انتخاب گزینه ارسال فوری، چند ساعت پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظرتان را در آدرس انتخابی شما تحویل عزیزان شما شود.

امکان ارسال گل به ایران و خارج با گل بازار

سفارش آنلاین خوراکی و هدیه

علاوه بر انواع مختلف گل، خرید هدیه هم در گل بازار امکان‌پذیر است. تنوع گسترده هدایا از قبیل عطر و ادکلن، کتاب، روسری، وسایل بهداشتی هم برای آقایان و هم برای بانوان و کودکان، صنایع‌دستی، کیک و شیرینی، شکلات‌های خارجی، دعوت به رستوران، ماساژ و اسپا، انواع کارت هدیه، طلا، وسایل الکترونیکی، سبدهای مایحتاج غذایی و میوه و ده‌ها آیتم دیگر در گل بازار به شما کمک می‌کند تا به راحتی هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شرکت گل بازار با دارا بودن نشان اعتماد الکترونیکی پرداخت امن و مطمئن اینترنتی را برای شما میسر می‌کند؛ بنابراین با توجه به نگرانی‌هایی که در زمینه کلاهبرداری‌های اینترنتی وجود دارد، شما نگران خرید اینترنتی خود از گل بازار نباشید. چرا که این شرکت هم در داخل و هم در خارج از کشور ثبت شده و هم به درگاه‌های معتبر داخل و خارج از کشور متصل می‌شود که نتیجه آن یک پرداخت امن و مطمئن است.

یک تحویل عالی و شیک

در گل بازار تمامی هدایا و گل‌های ارسالی، توسط سفیرهای کارآزموده و تعلیم دیده، توسط ماشین‌های مخصوص گل بازار که برای ارسال گل و هدیه دیزاین و طراحی شده است، ارسال می‌گردد. این موضوع باعث می‌شود هدیه شما با احترام زیاد و بسیار شیک به دست عزیزان‌تان برسد.

لحظه‌ای را تصور کنید که زنگ درب منزل مادر، همسر و یا  دوست شما به صدا در می‌آید و یک دسته گل زیبا، یک کیک خوشمزه، یک سبد میوه و یا یک ظرف آجیل به صورت سورپرایز و یا اگر خودتان بخواهید با هماهنگی قبلی، به صورت رسمی تقدیم عزیزان‌تان شود. مطمئن باشید که این هدیه تا مدت‌ها در یاد و خاطره عزیزان‌تان باقی مانده و به دلشان می‌نشیند.

انواع گیاهان آپارتمانی به خصوص گیاهان مقاوم آپارتمانی نیز قابل سفارش هستند. شما می‌توانید با ارسال گلدان گل آپارتمانی مثلا در روز پدر و یا مادر، هدیه‌ای سرسبز و ماندگار را تقدیم پدر و مادرتان کنید.

شما با خرید گل و هدیه از گل بازار هم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم با هر بودجه‌ای می‌توانید گل و هدیه خریده و عزیزان‌تان را شاد کنید. در گل بازار انواع مختلف گل‌ها در قیمت‌های مختلف وجود دارد. مثلا اگر قصد خرید گل ارزان دارید و یا می‌خواهید گل رز لاکچری تهیه کنید، همه و همه در گل بازار امکان‌پذیر است. تنوع و گستردگی محصولات در گل بازار به شما کمک می‌کند تا هدیه‌ای مناسب برای عزیزان‌تان تهیه کرده و تقدیم‌شان کنید. امیدواریم که با خرید اینترنتی گل و هدیه از گل بازار یک تجربه متفاوت از خرید اینترنتی را تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha