• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401090100567
  • خبرنگار : 50026

طی آبان:

۳.۵ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

۳.۵ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در آبان ماه سال جاری ماموران پلیس در خراسان جنوبی، ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

سردار ناصر فرشید، امروز سه شنبه یکم آذر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: بیش از ۲۸۰ هزار لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک ماه گذشته کشف شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک ماه گذشته ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۵۹۹ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۲۸۵ قاچاقچی را دستگیر کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق و احتکار شده بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۳۳۳ سارق طی یک ماه گذشته، تاکید کرد: شهروندان در نگهداری اموال خود نکات ایمنی و حفاظتی را بیشتر رعایت کنند.

فرشید همچنین از انهدام باند سارقان تجهیزات دکل‌های مخابراتی در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: در این رابطه ۶۰ فقره سرقت نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت باطری و تجهیزات دکل های مخابراتی در سطح شهرستان درمیان، بلافاصله مراتب جهت حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرشید ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند؛ مأموران با توجه به اظهارات متهم دستگیر شده یک سارق و یک مال‌خر دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهمان دستگیر شده به ۶۰ فقره سرقت باطری های دکل های مخابراتی اعتراف کردند و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha