• سه‌شنبه / ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401090100720

بازدید "هیئت امنای" بنیاد هدایت از "سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز"

بازدید "هیئت امنای" بنیاد هدایت از "سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز"

ایسنا/قم جمعی از اعضای هیئت امنای بنیاد هدایت، از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، بازدید و در خصوص بخش های مختلف این نمایشگاه، بحث و تبادل نظر کردند.

حجج اسلام و المسلمین عالی، ماندگاری، برادران، حسینی به عنوان اعضای هیئت مدیره بنیاد هدایت، امروز سه‌شنبه 1 آذرماه به همراه جمعی از فضلای حوزه، از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، بازدید کردند.

در این بازدید، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت، بخش ها و غرفه های این نمایشگاه را برای علمای حاضر، روایت کرده و پس از آن، نظرات ارزشمند آنها را در خصوص سیر محتوایی، اجرایی، گفتمانی و روایی نمایشگاه، جویا شد.

پس از آن، ابتدا حجت‌الاسلام و المسلمین عالی، در ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود، این نمایشگاه را یک حرکت عالی و ارزشمند خواند و خواستار فراهم کردن بستری برای بازدید طلاب، روحانیون، جوانان و نخبگان حوزوی و مسجدی، برای بازدید از این نمایشگاه شد.

وی در تکمیل سخنان خود، گفت: افرادی که به هر صورتی مرتبط با مسجد هستند از جمله امام جماعت، علما، طلاب، روحانیون و... نسبت به شناخت مسجد، کارکردهای مسجد، آثار مسجد، سیرتاریخی مسجد باید مطلع باشند و در این راستا نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک منبع دقیق و کامل است.

در ادامه، حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری، مطرح کرد: این نمایشگاه یکی از زیباترین نمایشگاه‌هایی است که مختصر، گویا و در مسیر جهاد تبیین ۵ مرحله انقلاب اسلامی را به بیان مقام معظم رهبری را به تصویر کشیده است.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین برادران، سیر روایی این نمایشگاه را یک نقطه قوت در کنار دیگر نقاط قوت خواند و تصریح کرد: به نظر من جا دارد هر طلبه، چند بار از این نمایشگاه بازدید کند تا به مفاهیم، گفتمان و محتوای آن جهت پیاده سازی آنها در روند کاری خود، مسلط شود.

در پایان نیز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی اراکی، ضمن تقدیر از مدیرعامل بنیاد هدایت برای راه اندازی سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، خواستار حضور حوزویان سراسر کشور، جهت بازدید از نمایشگاه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha