• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401090200902
  • خبرنگار : 50093

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران:

عملکرد جوانان مشهدی نوید روزهای خوبی برای والیبال خراسان دارد

عملکرد جوانان مشهدی نوید روزهای خوبی برای والیبال خراسان دارد

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مشهد پتانسیل بالایی در این رشته ورزشی دارد و بازیکنان خراسانی درک خوبی از والیبال دارند.

رضا مومنی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و پیکان تهران اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، مسابقه‌ای زیبا و جذابی از هر دو تیم شاهد بودیم. این دیدار سراسر تاکتیکی بود، هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و تیمی که کم‌ترین اشتباه را داشت، پیروز بازی شد.

وی افزود: بازیکنان نیان عملکرد خوبی داشته و نسبت به بازیکنان پیکان اشتباهات کمتری داشتند و توانستند فعل خواستن را صرف کرده و برنده مسابقه شوند.

سرمربی مشهدی تیم ملی جوانان ایران عنوان کرد: خرسندم که می‌بینم جوانان باکیفیتی در کنار افراد با تجربه‌ای همانند بهبودی، موسوی و علوی بازی کرده و عملکرد خوبی نیز دارند. یونس جوان که در ترکیب اصلی تیم نیان قرار دارد، به همراه تیم ملی جوانان ایران به مقام قهرمانی مسابقات آسیایی اعزام شد و پیش از آن نیز با تیم ملی نوجوانان به مقام سوم جهان رسیده بود.

مومنی‌مقدم ادامه داد: محمد غفاریان نیز که از جوانان نیان است و در ترکیب این تیم مقابل پیکان قرار گرفته بود، عملکرد خوبی داشت. با توجه به اینکه این بازیکن به تازگی مسیر خود را آغاز کرده، اگر بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد، می‌تواند از بازیکنان خوب و آینده‌دار والیبال ایران باشد. حضور و عملکرد این جوانان، نوید روزهای خوبی برای والیبال خراسان و مشهد را دارد.

وی تصریح کرد: خوشحالم که مشهد پس از حدود چهار سال غیبت در عرصه والیبال ایران، مجددا با حمایت شرکت نیان الکترونیک به لیگ برتر بازگشته است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، چرا که مشهد پتانسیل بالایی در این رشته ورزشی دارد و بازیکنان خراسانی درک خوبی از والیبال دارند. خراسان سرشار از استعداد است و امیدوارم شاهد حضور بازیکنان جوان بیشتری در عرصه مسابقات کشوری از مشهد باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران افزود: نیان الکترونیک توانست مجددا شور و اشتیاق را به مشهد و جوانان این شهر بازگرداند و سالن مهران دوباره شاهد هیجان و نشاط باشد. کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی در این تیم حضور یافته‌اند و امیدوارم در سال‌های آینده نیز شاهد حضور این افراد با انگیزه باشیم.

مومنی‌مقدم در خصوص اولویت‌های تیم ملی جوانان بیان کرد: با توجه به اینکه قهرمان آسیا شدیم و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردیم، از ابتدای سال جدید تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد. کار بسیار سختی را در مسابقات جهانی پیش‌رو داریم و تیم‌های با کیفیتی در این تورنمنت حضور خواهند داشت. تلاش می‌کنیم از تمام پتانسیل‌ جوانان ایران و بازیکنانی که شاخصه‌های خوبی دارند دعوت کنیم. هر بازیکنی که عملکرد بهتری در اردوها داشته باشد، جزو تیم ملی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha