• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401090201219
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد

جبران ۳۰۰ میلیارد تومانی خسارت سیل مونسون به منازل سیل زده کهگیلویه و بویراحمد

جبران ۳۰۰ میلیارد تومانی خسارت سیل مونسون به منازل سیل زده کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل مونسون به واحدهای مسکونی این استان اختصاص داده شد.

روح‌الله عمادی روز چهارشنبه دوم آذر ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای برنامه‌ریزی خبر خوبی برای افرادی که در سیل مانسون دچار خسارت شدند داشت و افزود: یک هزار و ۱۵۵ واحد مسکونی در سیل مونسون که در تابستان امسال بودند، دچار خسارت شدند.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبلغ ۳۰۰ میلیارد برای جبران خسارت سیل واحدهای مسکونی به استان اختصاص داده شد که کار ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان کهگیلویه به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات سیل به واحدهای مسکونی جذب شده خاطرنشان کرد: برای واحدهای مسکونی شهری ۲۵۰ میلیون و واحدهای روستایی ۲۰۰ میلیون اختصاص داده شد و بلاعوض برای هر شهری ۵۰ میلیون تومان است.

عمادی با بیان اینکه به اندازه همه این واحدها اعتبارات دولتی اختصاص داده شده، تصریح کرد: این مبلغ مدت دو هفته‌ای است که ابلاغ شده است و دومین استان کشور هستیم که این میزان اعتبار اختصاص داده شده است.

همچنین در ادامه سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اختصاص این میزان اعتبار با توجه به شرایط اقتصادی کشور اقدام خوبی است که از دولت تشکر می‌کنم، گفت: تخصیص اعتبار به حوزه بنیاد مسکن کار ارزشمندی است که باید حتما از طریق رسانه ها اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند چه کار بزرگی انجام شده و جای شکر دارد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مناطق روستایی و جامعه عشایری در سیل اخیر خسارت زیادی دیده اند که باید برای جذب اعتبارات این حوزه‌ها غفلت نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha