• چهارشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401090201493
  • خبرنگار : 50416

افتتاح ۳ کارگاه اشتغالزایی و ۲ واحد مسکونی در ملایر

افتتاح ۳ کارگاه اشتغالزایی و ۲ واحد مسکونی در ملایر

ایسنا/همدان امروز سه کارگاه اشتغالزایی شامل دو کارگاه مرواربافی و یک تعاونی فرش و دو واحد مسکونی مددجوان کمیته امداد و نیازمندان، با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و فرمانده سپاه ناحیه ملایر افتتاح شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان چهارشنبه دوم آذرماه در حاشیه این افتتاحیه اظهار کرد: ۶۸ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته بسیج در سطح استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار مظاهر مجیدی ادامه داد: ۴۰ واحد مسکونی نیز در قالب تفاهم‌نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد و توسط گروه‌های جهادی احداث و تحویل متقاضیان شد.

مجیدی به افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی، نمایشگاه "ایران قوی" و اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر اشاره و مطرح کرد: برپایی نمایشگاه "ایران قوی" و در کنار هم قرار گرفتن ارتش و سپاه، یادآوری دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام رشادت‌های زیادی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با تاکید بر لزوم بازدید نسل جوان از این نمایشگاه ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: کشور در بعد نظامی و صنایع هوافضا، بهترین عملکرد را داشته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان روز یادآور شد: به همت بسیج سازندگی کارگاه‌های اشتغالزایی خوبی در سطح استان راه‌اندازی و در هفته بسیج افتتاح شد.

افتتاح ۳ کارگاه اشتغالزایی و ۲ واحد مسکونی در ملایر

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر نیز در ادامه از راه‌اندازی پنج کارگاه اشتغالزایی و یک تعاونی فرش همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها زمینه اشتغال برای ۱۰۰ نفر را فراهم کردند که پیش‌بینی می‌شود از این تعداد، ۵۰ نفر در تعاونی فرش مشغول به کار شوند.

سرهنگ حمیدرضا آقابیگی ادامه داد: تعاونی فرش اصیل ملایر نیز زیر نظر مجموعه صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار افتتاح شد که برای بیش از ۳۵ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

آقا بیگی با اشاره به افتتاح کارگاه‌های مُرواربافی و سبدبافی با اشتغالزایی بیش از ۱۵ نفر، خاطرنشان کرد: مکان این کارگاه‌ها را آموزش و پرورش در اختیار بسیج سازندگی قرار داده است.

وی همچنین به بهره برداری از هفت واحد مسکونی در هفته بسیج که توسط گروه‌های جهادی این شهرستان احداث شده است، اشاره و مطرح کرد: امروز دو واحد از این تعداد افتتاح و تحویل مددجویان شد.

آقا بیگی ادامه داد: پنج واحد از این واحدهای مسکونی توسط گروه‌های جهادی و خیران و ۲ واحد در راستای تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی احداث شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ۲۰ واحد مسکونی دیگر نیز طبق تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی در حال احداث است، افزود:  این واحدها بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی تصریح کرد: امروز با حضور سردار مجیدی دو  واحد مسکونی در شهر ملایر و روستای مهرآباد تحویل متقاضیان شد که واحد مسکونی مهرآباد با زیربنای ۸۰ مترمربع طبق تفاهم‌نامه کمیته امداد و صفر تا صد واحد مسکونی شهر ملایر توسط گروه‌های جهادی شهید نظری برای یک خانواده نیازمند احداث شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ۱۰۰ غرفه، مطرح کرد: این غرفه‌ها، در کنار نمایشگاه "ایران قوی"، دستاوردهای بسیجیان را در سالن ورزشی الغدیر به مدت یک هفته به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، سردار مجیدی با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر و فرمانده سپاه ناحیه ملایر با خانواده شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha