• پنجشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401090301559
  • خبرنگار : 50477

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجم پروژه "نفوذ" در دهه گذشته بی سابقه بود/ در آستانه تحولات بزرگ هستیم

حجم پروژه "نفوذ" در دهه گذشته بی سابقه بود/ در آستانه تحولات بزرگ هستیم

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اجرای پروژه بزرگ نفوذ توسط دشمن، گفت: حجم این پروژه با بی توجهی دولت قبل در یک دهه گذشته بی سابقه بود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس گرزین در نشست جهاد تبیین ویژه بانوان شاخص و فعال شهرستان کلاله که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بخش عمده ای از جهاد تبیین را بر دوش شما بانوان فرهیخته به عنوان محور کانون خانواده ها و مرجع تربیت نسلها قرار داده اند که باید به نحو شایسته ای به این فرمان لبیک گفت.

وی با بیان اینکه ما در دوره هایی نتیجه اعتماد به غرب و بتن ریختن در تاسیسات هسته ای را دیده ایم، افزود: نتیجه این اعتماد یک طرفه شهدای هسته ای مظلوم و گستاخ تر شدن غرب برای تضییع حقوق مسلم ملت ما بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه روزگاری در کشورمان فردی رئیس جمهور بود که رسما در تریبون های رسمی مسئولان کشور را به مانور تجمل دعوت می کرد، خاطرنشان کرد: یادمان نمی رود در آن دوران بسیجی ها را با طعنه و کنایه خطاب کرده و به لباس چروکیده شده آنها در عملیات طعنه می زدند.

گرزین هوشمندی فرهیختگان را در مقایسه شرایط کشور با گذشته دانست و گفت: امروز باید کشور را با دهه های قبل مقایسه کرد نه با قله هایی که ان شاءالله به زودی به آنها می رسیم زیرا در چندین دوره مدیریت کشور با تمرکز بر تجمل گرایی و غرب گرایی از خدمت شایسته دور بوده است.

وی بر حجم دشمنی های پرفشار دشمن علیه نظام و ملت ایران تاکید کرد و ادامه داد: شما باید حجم بی سابقه پروژه نفوذ را که در دهه گذشته و در غفلت دولت قبل روی داد مدنظر قرار دهید تا علت بسیاری از مشکلات کشور هویدا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن امروز در نقشه های منطقه ای خود علیه ملت ایران شکست خورده است، تصریح کرد: در این شرایط دشمن مجبور شده با فریب جوانان و دختران عزیز این کشور بدنبال ایجاد آسیب در درون ملت و نظام باشد.

گرزین وظیفه همگان را در شرایط اخیر تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: منطقه غرب آسیا و دنیا در آستانه تحولات عظیم است و به همین دلیل است که دشمن تمام ظرفیت های خود اعم از ورزش، هنر، سینما و رسانه را پای کار آورده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha