• پنجشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401090301704
  • خبرنگار : 50528

آموزش ۲۱۰۰ نفر در دپارتمان حسابداری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان

آموزش ۲۱۰۰ نفر در دپارتمان حسابداری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس دپارتمان حسابداری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه بازار کار رشته حسابداری یکی از پرمتقاضی ترین بازارهای کار است، گفت: دوره آموزش حسابداری ویژه ورود به بازار کار برای افرادی که علاقه دارند به عنوان حسابدار جذب بازار کار بشوند مناسب است.

علیرضا جانثاری در سمینار تخصصی "صفر تا صد مالیات" که شامگاه چهارشنبه، دوم آذر در تالار صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در هر سازمان، بنگاه اقتصادی، شرکت، فروشگاه و مرکز خریدی که تراکنش مالی و اعتباری رخ می‌دهد،  به وجود حسابدار جهت محاسبه هزینه‌ها، درآمدها، سود و زیان، حقوق و دستمزد، تهیه اظهارنامه مالیاتی و کار با نرم‌افزارهای حسابداری مورد نیاز است.

وی افزود: بازار کار رشته حسابداری به همین دلیل، یکی از پرمتقاضی‌ترین بازارهای کار است، دوره آموزش حسابداری ویژه ورود به بازار کار برای افرادی که علاقه دارند به‌عنوان حسابدار جذب بازار کار بشوند مناسب است، در واقع کسانی هیچ آشنایی با فن حسابداری ندارند، باید از این نقطه شروع کنند؛ همچنین از آنجایی که فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است، این دوره حتی برای دانشجویان رشته حسابداری، مدیریت و اقتصاد که احساس می‌کنند، آنچه در دانشگاه آموخته‌اند، برای جذب در بازار کار کفایت نمی‌کند نیز مفید است.

رئیس دپارتمان حسابداری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد: دوره حسابداری ویژه ‏بازار کار  چند سالی است در  دپارتمان حسابداری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و با استقبال علاقمندان با فراگیران این حرف روبرو شده است، در این دوره علاقه‌مندان در کمترین زمان مباحث مهم و کاربردی را که یک حسابدار دار جهت انجام کار حسابداری به آن نیاز دارد، آموزش داده شود و پس از طی دوره در صورت تمایل به بازار کار معرفی و در طول کار از مشاوره اساتید مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

جانثاری با بیان اینکه در رشته حسابداری هزینه برای آموزش منجر به ارتقاء شغلی و افزایش درآمد می‌شود، گفت: بنابراین این هزینه برای آموزش سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و به همین دلیل دوره‌های حسابداری با هدف اشتغال‌زایی دانش‌آموختگان و ارتقاء دانش و سواد مالی برگزار می‌شود و طی ۱۰ سال اخیر ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در ۲۱۸ گروه از این دپارتمان فارغ‌التحصیل شده‌اند و سمینار تخصصی "صفر تا صد مالیات" نیز امروز با همین هدف برگزار شده است.

به گزارش ایسنا،  سمینار تخصصی صفر تا صد مالیات با حضور میثم حاجی محمدی، مدرس و مشاور مالیات، با حضور ۱۷۰ نفر از علاقمندان این رشته از سوی دپارتمان حسابداری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha