• شنبه / ۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401090502825
  • خبرنگار : 50553

محمدبیگی مطرح کرد

حیا ستیزی و حیا گریزی؛ پرونده باز دشمنان انقلاب

حیا ستیزی و حیا گریزی؛ پرونده باز دشمنان انقلاب

ایسنا/قزوین نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه حیا ستیزی، حیا گریزی و عفت ستیزی پرونده روی میز دشمنان انقلاب است و سربازان خط مقدم این جنگ بانوان هستند؛ بانوان بسیجی با شجاعت و بصیرت باید به سایر دختران و بانوان جامعه گوشزد کنند که آگاه از اهداف شوم دشمن باشند و با تأثیر از شجره طیبه بسیج اجازه ندهند دشمن به درون خانه و خانواده نفوذ کند.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا به مناسبت هفته بسبج اظهار کرد: در تمام طول سال‌های دفاع مقدس، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سال‌های سازندگی و دهه‌های اخیر که دهه‌های تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود و همچنین پس‌ازاینکه بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد، شاهد نقش پررنگ زنان بسیجی در جامعه بوده و هستیم.

وی افزود: همواره به برکت بسیج، جامعه زنان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، استحکام خانواده، سواد رسانه‌ای، اشتغال‌زایی، کارآفرینی، اقتصادی، بصیرت افزایی از دستاوردهای چشمگیری برخوردار بوده که مهم‌ترین آن تربیت دختران و بانوان بسیجی نخبه در جامعه است، افرادی که به‌درستی هویت حقیقی زن انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند.

این مسئول بیان کرد: بانوان بسیجی درس مکتب عشق و بسیج را به‌خوبی آموخته‌اند که در تراز انقلاب اسلامی، چگونه باید در عرصه عفاف، حجاب و بهره‌مندی از حجاب اسلامی با حفظ پایه‌های محکم اعتقادی و زیست عفیفانه در صحنه حاضر بود.

وی گفت: خوشبختانه از گذشته تاکنون همواره شاهد ظهور و بروز زنان موفق در عرصه‌های پزشکی، مهندسی، تربیت فرزند و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در جامعه هستیم.

محمدبیگی تأکید کرد: بسیاری از بانوان قهرمان ورزشی نیز از هویت بسیجی بهره‌مند هستند و می‌توانیم ادعا کنیم، بخشی از تمدن‌ساز در جهان اسلام و بشریت در آینده برعهده بانوان بسیجی خواهد بود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بانوانی همچون مادر حاج قاسم سلیمانی، همسران شهدای مدافع حرم و خواهرانی که برادرانشان را به جبهه و دفاع از کیان مرزهای اسلام به مبارزه با داعش‌وحشی، استکبار جهانی و صهیونیسم به سوریه، لبنان و جبهه مقاومت فرستادند، نشان دادند که عمق فرهنگ ایرانی اسلامی بسیج را درک کرده‌ و برای حفظ آرمان‌های اسلام، انقلاب و ارزش‌های انسانی و اسلامی جان خود و همسرانشان را در کمال ایثار به وطن تقدیم می‌کنند.

وی تأکید کرد: اگر فداکاری‌های مادر حاج قاسم سلیمانی برای فرستادن فرزندش به میدان نبود، ما شاهد آزادی محور مقاومت نبودیم. اگر روحیه ایثار در مادران شهدایی همچون شهید زین‌الدین و همسران شهدایی همچون شهید حمید سیاهکالی و محمدرضایی نبود، نمی‌توانستیم شاهد آرامش و امنیت در میهن اسلامی باشیم.

این مسئول تأکید کرد: در اغتشاشات اخیر حتی شاهد حضور عده‌ای از بانوان بسیجی در کنار بانوان پلیس در مبارزه با آشوبگران و فتنه‌گران بودیم که تمامی این موارد نشئت گرفته از تربیت شجره طیبه بسیج است.

وی گفت: آرامش در خانواده‌های ایران را مرهون حضور نیروهای انقلابی و بسیجی درصحنه هستیم. خصوصاً بانوانی که باتربیت صحیح فرزندان خود، می‌توانند ارزش‌ها را از نسلی به نسل دیگر منتقل کنند و فرزندانشان را از خطر جنگ ترکیبی نجات دهند.

محمدبیگی تصریح کرد: با توجه به وجود فضای مجازی و هجمه‌های گسترده بیش از ۱۰۰ کشور در عرصه رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران بانوان بسیجی در تلاش هستند، این بسیجیان می‌توانند با حفظ حجاب، حرمت‌ها، ارزش‌ها، عفاف و حفظ ارزش‌های قرآنی و دینی با محکم نگه‌داشتن فرهنگ زیست عفیفانه از نقشه شوم دشمن جلوگیری کنند.

وی گفت: نقشه دشمن فروپاشی نظام از درون خانواده با از بین بردن ارزش‌هایی همچون عفاف، حیا و حجاب است اما دشمنان باید بدانند که هرگز به هدف خود دست نخواهند یافت.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروزه حیا ستیزی، حیا گریزی و عفت ستیزی پرونده روی میز دشمنان انقلاب است و سربازان خط مقدم این جنگ بانوان هستند؛ بانوان بسیجی با شجاعت و بصیرت باید به سایر دختران و بانوان گوشزد کنند که آگاه از اهداف شوم دشمن باشند و با تأثیر از شجره طیبه بسیج اجازه ندهند دشمن به درون خانه و خانواده نفوذ کند.

محمدبیگی در پایان گفت: نگاه و تکیه بر تجارب تاریخی مانند اندلس، الجزایر به ما ثابت می‌کند که اگر ارزش‌هایی همچون عفاف و حجاب و بسیج پایدار باشد می‌توانیم کشور را از خطرات جدی نجات دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha