• شنبه / ۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401090502832
  • خبرنگار : 50037

توسط خیرین مدرسه‌ساز؛

۴ زمین چمن مصنوعی در اسدآباد احداث می‌شود

۴ زمین چمن مصنوعی در اسدآباد احداث می‌شود

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد از احداث چهار زمین چمن مصنوعی در مدارس این شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز خبر داد.

کوروش نادریان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این تعداد زمین چمن مصنوعی در روستاهای چنارسفلی، رستم آباد و مدرسه های مرحوم فیروزی و شهید رنجبرزاده در شهر اسدآباد ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه خیرین اسدآبادی از سال ۶۴ با اهدای زمین و احداث مدرسه اقدامات شایسته‌ای برای تعلیم و تعلم دانش‌آموزان این شهرستان انجام داده‌اند، افزود: تجهیز سرویس بهداشتی مدارس، توزیع سیستم گرمایشی، تجهیز کلاس های درس به میز و صندلی، نقاشی مدارس و تجهیز کلاس به سیستم های آموزشی بخشی از کمک های مجمع خیرین این شهرستان به مراکز آموزشی اسدآباد بوده است.

نادریان با تأکید بر اینکه حمایت از جریان خیرین مدرسه‌ساز از برنامه‌های اصلی مجمع خیرین اسدآباد به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: تحول و پیشبرد این جریان نیازمند تقویت مجامع استانی و شهرستانی است که امیدواریم با تمرکز بر تصمیم‌گیری‌ها و اصلاح و بهبود فرآیندها شاهد حل مسائل و جهش در مدرسه سازی در دیار بیدارگر مشرق زمین باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز کمک به آموزش و پرورش است، افزود: آموزش و پرورش نهاد بزرگی است که نیاز به کمک و همکاری گسترده همه دستگاه های اجرایی دارد چراکه نمی تواند به تنهایی تمامی مشکلات موجود برطرف کند.

نادریان خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز به کمک خیریه‌های دیگر، نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته‌اند و بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشمداشت آنها نبود، چه بسا همچنان بسیاری از مدارس کشور هنوز هم چند نوبته بودند و شاید هم در بعضی مناطقی از کشور هیچ مدرسه‌ای ساخته نمی‌شد.

وی در ادامه با بیان اینکه از مردم نوع دوست دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی  در خواست دارم به هر صورتی که می توانند در زمینه مدرسه سازی با مجمع خیرین این شهرستان همکاری کنند، گفت: هم ‌اکنون در کشور ما بار اصلی مدرسه سازی بر عهده این خیرین است و تعهدات آنها حتی از دولت نیز فراتر رفته و مدرسه سازی باقیات‌الصالحاتی است که هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد.

نادریان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش اسدآباد به تنهایی قادر به رفع مشکلات و کمبود ها نیست، گفت: مجمع خیرین ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است چراکه کار خیر در این مجمع اثر ماندگاری در جامعه به ویژه رشد و تعالی آینده سازان دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha