• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401090603529
  • خبرنگار : 50184

سرمربی تیم ملی پرورش اندام ایران:

همه چشم‌بسته می‌گویند ایران قهرمان است

همه چشم‌بسته می‌گویند ایران قهرمان است

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی پرورش اندام ایران گفت: براساس پیش‌بینی‌ها، ایران قهرمان مسابقات جهانی 2022 پرورش اندام تهران خواهد شد.

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن چند رویداد مهم پرورش اندام به میزبانی تهران، اظهار کرد: نیمه دوم آذر شاهد برگزاری چند رویداد مهم پروش اندام شامل مسابقات قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و فیتنس چلنج قهرمانی جهان در سال 2022 به میزبانی تهران خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با تلاش مسئولین فدراسیون، یک بخش ویژه هم به این مسابقات اضافه شده که برگزاری بدنسازی و پرورش اندام در بخش بزرگسالان است که در رشته های بادی بیلدینگ، فیزیک، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک، فیتنس اسپرت و فیت مدل برگزار خواهد شد.

حاتمی با بیان اینکه نفرات اول مسابقات انتخابی تیم ملی در شهرهای کرمانشاه و کرمان در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت، گفت: هفته پیش طی یک اردو بازبینی از عملکرد نفرات برگزیده داشتیم و در روزهای آینده هم یک بازبینی مجدد صورت خواهد گرفت تا تیم نهایی ایران برای هر رده مشخص شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ملی پوشان در سطح  آمادگی خوبی دارند و طی روزهای آینده به حدود 85 درصد از سطح آمادگی هم خواهند رسید.

سرمربی تیم ملی پرورش اندام ایران با بیان اینکه از ایران حدود 21 ورزشکار در قالب سه تیم در این رقابت ها حضور پیدا می کنند، افزود: در رده سنی جوانان یازده نفر، رده سنی پیشکسوتان هفت نفر و رده سنی بزرگسالان سه نفر از ایران در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون تعدادی از کشورهای خارجی هم برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند، افزود: پیش بینی می شود تا روز 16 آذر که وزن کشی مسابقات انجام می گیرد، حدود 40 تیم خارجی در آن شرکت کنند.

حاتمی روسیه، عراق و مصر را از حریفان اصلی ایران دراین رقابت ها خواند و گفت: با این وجود سطح اختلاف بدنی ورزشکاران ما با آنها زیاد است و چشم بسته همه می گویند ایران قهرمان می شود.

همه چشم‌بسته می‌گویند ایران قهرمان است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha