• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401090603598
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مسئولان کشوری،

پویش ملی بومرنگ در یاسوج برگزار شد

پویش ملی بومرنگ در یاسوج برگزار شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد پویش ملی بومرنگ با هدف تامین لوازم ورزشی برای مدارس کم برخوردار کشور روز یکشنبه ششم آذر ماه ۱۴۰۱ در یاسوج برگزار شد.

"حسنعلی عزت‌خواه"، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم این پویش که از سوی وزارت آموزش و پرورش و همکاری بسیج دانش آموزی در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شد، گفت: در صورتی که وزرش در آموزش و پرورش جدی گرفته شود آینده ورزش کشور مترقی و رو به رشد خواهد شد.

وی افزود: خواستگاه آموزش و پرورش تربیتی، آموزش و پرورش است، این ورزش مسیر را برای فکر و روح سالم در جامعه مهیا می کند. هر چه به ورزش توجه شود بیمارستانها و زندانها کمتر می شوند. ورزش باعث کاهش لغزش جوانان و نوجوانان می شود.

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: با تقویت ورزش دانش آموزان می توانیم رشد و شکوفایی را در بین آنها ایجاد کنیم.

پویش ملی بومرنگ در یاسوج برگزار شد

مجتبی باستان، رئیس بسیج دانش آموزی کشور در این مراسم ضمن تبریک پیروزی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بر اهمیت ورزش و سلامت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: در مرحله اول در ۱۵ استان ۹ هزار بسته ورزشی را در قالب مشارکت مردمی به مناطق محروم و عشایری کشور ارسال شد.

وی به ناآرامی‌های اخیر اشاره و اظهارکرد: تمام رسانه‌های معاند و نیروهای آنان به دنبال این بودند که جوانان ما بخصوص دهه هشتادی ها را از مسیر الهی و اسلامی انقلاب اسلامی منحرف کنند. اما به کوری دشمنان ۶۰ تا ۸۰درصد از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال دهه هشتادی‌ها بودند.

معصومه نجفی پازوکی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم به نقش دانش آموزان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان باید بیش به نحو مطلوب با فرهنگ و سیره شهدا و سرداران بزرگی همانند، سردار سلیمانی آشنا شوند. سردار سلیمانی‌ها زمانی که در سن نوجوانی و جوانی بود، حماسه‌ها آفریدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه نیازمند شور و نشاط است و متولیان در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

سید علی احمدزاده در همایش ملی بومرنگ و تامین لوازم ورزشی مدارس کم‌برخوردار که با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار شد، بر تهیه و تدارک برنامه‌های شادی آفرین در استان تاکید کرد و گفت: جوانان نیازمند شادی و نشاط هستند و حتما باید برنامه‌‎های شادی بخش در مسائل و لایه‌های مختلف اجتماع طراحی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه میدان شادی و نشاط را فراموش کردیم و کمتر به برنامه‌های شاد با رعایت اصول دین پرداختیم و در نقطه مقابل مراسم ترحیم شلوغ‌تر برگزار شدند.

دکتراحمدزاده با اشاره به اینکه مجالس اهل بیت(ع) نیاز جامعه است و موجب آرامش جوانان می‌شود، گفت: برنامه‌هایی که موجب ایجاد شور و نشاط در میان جوانان می‌شود تدارک دیده شود.

استاندار یکی از راه‌های ایجاد شور و نشاط در جامعه و میان قشر جوان را ورزش دانست و عنوان کرد: توصیه می‌کنم مسئولان هر چه امکانات در اختیار دارند به سمت برنامه‌های شادی آفرین سوق دهند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی به موج شادی و نشاط میان مردم بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز در جام جهانی اشاره کرد و گفت: مردم پس از پایان بازی خودجوش به خیابان آمدند و میدان‌داری کرده و به شادی پرداختند، زیبایی پس از برد تیم ملی، حضور بانشاط مردم در خیابان‌ها بود.

احمدزاده با بیان اینکه متولیان برنامه‌های شاد برای جوانان طراحی کنید تا زندگی بانشاطی داشته باشند عنوان کرد: ورزش برای همه قشر جامعه لازم است اما برای جوانان و نوجوانان ضروری‌تر است و متولیان در ورزش و جوانان و آموزش و پرورش این فرصت را برای جامعه هدف ایجاد کنند.

به گزارش ایسنا، وی از اقدام مشترک سپاه و آموزش و پرورش در توزیع لوازم ورزشی میان مدارس کم برخوردار استان تقدیر و خاطرنشان کرد و گفت: توزیع لوازم ورزشی در میان مدارس مناطق محروم استان باعث ایجاد شور و نشاط و روحیه ورزشکاری در میان دانش‌آموزان می‌شود.

پویش ملی بومرنگ در یاسوج برگزار شد

پویش ملی بومرنگ در یاسوج برگزار شد

پویش ملی بومرنگ در یاسوج برگزار شد

پویش ملی بومرنگ در یاسوج برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha