• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401090603635
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه:

نونهالان و نوجوانان دوومیدانی کار ما اعجوبه‌اند

نونهالان و نوجوانان دوومیدانی کار ما اعجوبه‌اند

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه با گلایه از عدم همراهی آموزش و پرورش استان در استعدادیابی دوومیدانی، گفت: این عدم همکاری در حالیست که نونهالان و نوجوانان دوومیدانی کار ما بسیار مستعد هستند.

احمد روشن زاده پس از کسب نتایج درخشان دوومیدانی کاران نونهال و نوجوان کرمانشاهی در مسابقات منطقه‌ای، اظهار کرد: در این رقابت ها در بخش نوجوانان که در شش رشته برگزار شد، طاها تفتیان در پرش طول، طاها سوری در پرش ارتفاع و امیر حسین پرتوی در پرتاب دیسک مقام اول و امیررضا فلاحی در دو 800 متر مقام سوم را کسب کردند و در مجموع تیمی این بخش تیم کرمانشاه اول شد.

وی ادامه داد: دربخش نونهالان هم که در هشت رشته برگزار شد، محمدجواد اکبری مقام اول پرش طول، ابوالفضل اسدی مقام دوم 1500متر، محمدامین محمدی در پرتاب وزنه مقام دوم و امیررضا احمدی در 100 متر مقام سوم را کسب کردند که منجر به نایب قهرمانی کرمانشاه در این مسابقات شد.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت ها در مسابقات قهرمانی کشور که اسفندماه برگزار خواهد شد، شرکت می کنند، افزود: این نفرات درصورتی که بتوانند در مسابقات قهرمانی کشور رکورد مناسبی را ثبت کنند به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان دعوت خواهند شد.

وی در ادامه به تمرکز هیات روی رده های سنی پایه در سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: در حاضر قهرمانان بسیار خوبی همچون پژمان یارولی، امیرفرزام صفری، سبحان احمدی و ... را در استان داریم که با برنامه ریزی درحال پشتوانه سازی برای آنها هستیم.

روشن زاده تصریح کرد: در این راستا، برنامه های استعدادیابی را بصورت منظم انجام می دهیم، اما متاسفانه آموزش و پرورش استان همکاری چندانی با ما در این زمینه ندارد.

وی یادآورشد: برای مسابقات استانی در رده های سنی نونهالان و  نوجوانان که انتخابی حضور در مسابقات منطقه ای بود، بجز در شهرستان سنقر، در سایر شهرستانهای استان آموزش و پرورش با ما همکاری نکردند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر استعدادیابی این رشته از طریق مربیانی است که در مدارس مشغول به فعالیت هستند، گفت: عدم همکاری دستگاه های دیگر همچون آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در حالی است که استعدادهای بسیار خوبی در دوومیدانی داریم.

وی اضافه کرد: به اذعان برخی از کارشناسان، دونده های نونهال و نوجوان کرمانشاهی اعجوبه هستند، چراکه عملکردشان در مسابقات مختلف خیره کننده است.

روشن زاده یادآورشد: اگر می خواهیم این استعدادها را حفظ کنیم تا به مرحله قهرمانی برسند، باید سایر دستگاه های متولی هم به ما کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha