• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401090603885
  • خبرنگار : 50187

در پی دستور ریاست قوه قضاییه:

۶ زندانی اغتشاشات اخیر کرمان آزاد شدند

۶ زندانی اغتشاشات اخیر کرمان آزاد شدند

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:

حجت الاسلام حمیدی شامگاه ششم آذرماه در این رابطه اظهار کرد: در پی پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی، امروز جلسه ای در این رابطه با حضور مسئولان قضایی دادگستری استان برگزار شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده‌ها نسبت به تخفیف و تبدیل قرار تأمین آن دسته از متهمان که شرایط ارتکاب جرم آنها اجازه می‌داد اقدام و تعداد شش نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر با استفاده از ارفاقات قانونی از زندان کرمان آزاد شدند و نسبت به آزادی ۲۵ نفر از زندانیان سایر جرائم در روز آینده اقدام خواهد شد.

وی دستور اخیر ریاست قوه قضاییه را گامی مهم در ایجاد وحدت و نشاط اجتماعی دانست و گفت: اتحاد بین مردم و مسئولان مهمترین عامل شکست دشمنان طی سال های اخیر بوده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال از بین بردن اتحاد در جامعه هستند، افزود: طبق آمارها ایالات متحده آمریکا میلیاردها دلار برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هزینه کرده اما به حول قوه الهی تا به امروز در اجرای نقشه شوم خود ناکام مانده  است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۶ ۲۳:۱۰

با سلام خدمت همه قضات فهیم که با رهنمودهای رهبری معظم و همکاری سپاه پاسداران گرانقدر باب آشتی ملی باز شده همه جوان که در این حوادث اخیر فریب خوردند در بند و زندان بوده اند آزاد شده اند تصمیات قضایی در جهت رافت اسلامی باشه . چون این جوانان هوش سیاسی نداشتند به صورت جاهلیت وارد صحنه شده اند تشویق شبکه های معاند بوده انشالله این دو دستگی با مماشات از بین خواهد دل خانوادها را شاد کنید انشالله به امید فضل الهی با همین جوانهای فریب خورده به قول سردار سلامی بزگوار به جنگ دشمنان خارجی خواهیم رفت .