• یکشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401090603886
  • خبرنگار : 71457

تظاهرات هزاران تن در محکوم کردن حملات ترکیه در شمال شرق سوریه

تظاهرات هزاران تن در محکوم کردن حملات ترکیه در شمال شرق سوریه

هزاران تن امروز (یکشنبه) در شهر قامشلی سوریه برای محکوم کردن حملات هوایی ترکیه و تهدیدهای آنکارا مبنی بر انجام حملات زمینی جدید علیه مناطق تحت تصرف نیروهای کرد در شمال و شمال شرق سوریه تظاهرات کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، تظاهرکنندگان عکس‌هایی از افراد کشته شده در حملات ترکیه در دست گرفته و شعارهای "اردوغان سرنگون شود"، سر دادند.

همچنین تظاهرکنندگان عکس‌های عبدالله اوجالان، رهبر کرد محبوس در ترکیه را برافراشته و پلاکاردهایی در دست گرفتند که بر روی آن عبارت "همکاری با دولت ترکیه دشمنی با تمام ملت‌ها است، "نوشته شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۰۵:۴۰

کدام ملت عاقل ازتروریست حمایت میکندبجزاندکی که درچهارکشورایران ترکیه عراق وسوریه حضوردارند وتروریست پرورش میدهندوبرای هرچهارکشورمشکل اورینی وتجزیه طلبی میکنندماخودمان مگرخودمادر ایران کم شهیدداده یم توسط همان تروریستهابه انصاف هم خوب است تروریست تروریست است چه انهایی که درشمال عراق بچه های ماراشهیدمیکنندچه انهایی که درسوریه سربازان ترکیه را

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۸:۲۵

به نظر من کردها هم حق دارند درسرزمینهای خود لااقل حکومت خودمختار‌داشته باشن‌

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۸ ۰۷:۰۴

دمت گرم گل گفتی

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۳:۳۷

این ها تروریست پ ک ک و پ ی د و ی پ گ هستن این ها مردم نیستن

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۵:۲۳

دولت ترکیه خودش یکی از بزرگان داعش است انشالله خدا نابودش کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۱۸:۴۸

ترکیه بهترین کار رو کرده حمایت از کردهای تجزیه طلب پ ک ک خیانت به مردم و ملت و شهیدان خودمونه،به امید سرنگونی این گروه تروریست توسط سپاه و ارتش ترکیه

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۷ ۲۰:۲۴

کشور جعلی ترکیه برخون خاک ملت یونانی ارمنی کورد بنا شده اگه این کشور جعلی نابود نشود . استغفرالله اید ب عدالت خدا شک کرد ..فقط کافیست چند دقیقه مطالعه کنید درباره کشتار ونسل کشی های ترکیه .

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۰۸ ۰۳:۵۰

زنده باشید باغیرت مطمعنیم اردوغان رو سرنگون می کنید چون حق همیشه علیه باطل پیروز است اردوغان بزودی سرنگون خواهد شد مرگ بر اردوغان