• دوشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401090704033
  • خبرنگار : 50491

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان خبر داد؛

تغییر تعرفه تلفن ثابت با چاشنی بسته‌ تشویقی/ ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه شهری با پرداخت ۱۵ هزار تومان

تغییر تعرفه تلفن ثابت با چاشنی بسته‌ تشویقی/ ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه شهری با پرداخت ۱۵ هزار تومان

ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان جزئیات تغییر تعرفه تلفن ثابت در سطح استان را تشریح کرد و گفت: تعرفه تلفن ثابت برای روستاهای گلستان بدون تغییر مانده است.

غلامعلی شهمرادی امروز دوشنبه ۷ آذر در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تغییر تعرفه تلفن ثابت در گلستان اظهار کرد: در واقع در این طرح افزایش تعرفه‌ای صورت نگرفته بلکه یک بسته پیشنهادی از سوی مخابرات ایران از مراجع ذی‌صلاح اخذ شده که بر اساس آن بسته، تغییری در میزان درآمد استحصال‌شده از مکالمات تلفن ثابت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حداقل این بسته پیشنهادی در گرگان ۱۵ هزار تومان و در سایر شهرها ۱۰ هزار تومان است، بیان کرد: تغییر تعرفه تلفن ثابت در روستاها بدون تغییر مانده و از آنجایی که میزان جمعیت شهری و روستایی گلستان به یکدیگر نزدیک هستند، می‌توان گفت برای نصف جمعیت استان گلستان هیچ تغییر نرخ مکالمه لحاظ نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با اشاره به اینکه در کنار این بسته پیشنهادی، مشوق‌هایی هم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این بسته حداقل نرخ مکالمه را در نظر گرفته است؛ در واقع افزایش تعرفه‌ای صورت نگرفته بلکه یک بسته حمایتی برای استفاده مشتریان طراحی و ارائه شده است.

شهمرادی متذکر شد: مشترکان تلفن ثابت در گرگان با پرداخت ماهانه حداقل ۱۵ هزار تومان می‌توانند از سه هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه درون‌شهری رایگان یا ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۲۳۸ دقیقه مکالمه تلفن همراه بهره‌مند شود، همچنین مشترکان در سایر شهرها نیز با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان به‌صورت ماهانه، می‌توانند از دو هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه رایگان شهری یا ۳۵۵ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۱۹۰ دقیقه مکالمه تلفن همراه بهره‌مند شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از هزینه ارتباطی مردم صرف مکالمات درون استانی می‌شود به مردم توصیه می‌کنیم از این پس مکالمات خود را با تلفن ثابت انجام دهند تا از مکالمه رایگان ۲۳۰ دقیقه‌ای بهره‌مند شوند و هزینه‌های آن‌ها کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در پاسخ به پرسش برخی از مردم مبنی بر اینکه وقتی از خطوط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند چرا باید هزینه‌ای بپردازند، گفت: معمولاً نگهداری خطوط تلفن ثابت هزینه‌هایی در بر دارد لذا هم‌استانی‌ها در صورت استفاده و یا عدم استفاده از خطوط تلفن ثابت باید هزینه‌های نگهداری آن را بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha