• سه‌شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401090804769
  • خبرنگار : 50477

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

در برابر رانت و بی‌عدالتی محکم خواهیم ایستاد

در برابر رانت و بی‌عدالتی محکم خواهیم ایستاد

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم بر آرمان‌های راستین خود از جمله مبارزه با فساد محکم ایستاده است، گفت: متاسفانه در مواجهه با برخی فعالان سیاسی و اداری با پدیده ماسک‌زنی رو به رو شده‌ایم.

دکتر سیدعلی مهاجر امروز در جمع جوانان شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه امروز بزرگترین گناه در جامعه ناامیدکردن مردم از آینده روشن کشور است، اظهار کرد: بزرگترین تلاش و حربه دشمن نیز امروز برای ناامید کردن جامعه به ویژه شما جوانان که موتور محرکه کشور هستند به کار بسته شده است.

وی با بیان اینکه کشور و نظام ما در حال حاضر درگیر یک جنگ نامتقارن ترکیبی است، افزود: تنها راه غلبه بر این جنگ تمام عیار که شیطان بزرگ و ایادی استکبار آن را به راه انداخته است جهاد تبیین و همین دور هم نشستن ها و گفت و گو کردن حول دغدغه ها و راه حل هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از طراحی سامانه نرم افزاری انتصابات خبر داد و گفت: در این سامانه تلاش کرده ایم تمامی مولفه های لازم برای تصدی مسئولیت به ویژه شایستگی های تخصصی و انقلابی را احصا کرده و به صورت پیوسته بررسی و پایش کنیم.

مهاجر با بیان اینکه ما از امیرالمومنین (ع) آموخته ایم که همه در برابر قانون یکسانند، ادامه داد: ما نمی توانیم در دولت انقلابی نیز پارتی بازی و رانت خواری را ندیده گرفته و صرف اینکه شخصی را می شناسیم به او پست داده و بر مسند خدمتگزاری بگماریم.

وی جوانان را دیده بان های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: از شما می خواهیم در این نقش بزرگ و مهم هرجا در استان متوجه بروز ناعدالتی و رفتاری بر خلاف قانون و عدالت شدید با روحیه انقلابی و با حفظ حرمت ها ضمن ایستادن در مقابل آن مساله را به گوش ما برسانید.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به عزل مدیر یکی از بانک ها در استان قم به دلیل ارائه خدمات به یک بانوی کشف حجاب کرده، گفت: ما نه تنها از این اقدام استاندار قم حمایت کرده بلکه آمادگی داریم با اینگونه بی قانونی ها در استان گلستان در صورت بروز برخورد مشابه کنیم.

مهاجر با اشاره به درگیر شدن مسئولان استان با پدیده ای به نام ماسک زنی در برخی از متقاضیان تصدی پست در استان خبر داد و گفت: متاسفانه برخی افراد دارای ماسک های جناحی در هر دولتی هستند و تشخیص آن سخت شده ضمن آنکه برخی افراد هرکس را که خوششان می آید انقلابی و هر کس را که خوششان نمی آید با برچسب های متعدد مورد نوازش قرار می دهند.

وی با تقدیر از همراهی و کمک های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: تاکید استاندار گلستان بر بهره مندی از ظرفیت بزرگ و اثربخش نمایندگان مردم در مجلس برای حل مشکلات استان و ایجاد توسعه پایدار است که تلاش کرده ایم در عین حفظ استقلال از نظرات مشورتی نمایندگان عزیز نیز بهره ببریم.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه تعدادی از جوانان شهرستان بندرگز اعم از مدیران سازمانهای مردم نهاد، نمایندگان طلاب و دانشجویان، مدیران هیئت های مذهبی و مجموعه های خودجوش جوانان مطالبات و دغدغه های خود را مطرح و راهکارهای خود را برای حل مشکلات شهرستان ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha