• چهارشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401090905732
  • خبرنگار : 50477

معاون سیاسی استاندار گلستان:

شعار دولت مردمی گفتاردرمانی نیست/ با دوقطبی کردن استان مخالفیم

شعار دولت مردمی گفتاردرمانی نیست/ با دوقطبی کردن استان مخالفیم

ایسنا/گلستان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با انتقاد از تلاش برخی برای ایجاد دوقطبی میان نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی، گفت: دولت سیزدهم متعلق به هیچ گروه و طیفی نیست و از ظرفیت همه دلسوزان متعهد به انقلاب در این دولت استفاده می‌شود.

دکتر سیدعلی مهاجر امروز در جمع فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بندرگز که در قالب نهمین سفر شهرستانی معاون و مدیران حوزه معاونت سیاسی استانداری برگزار شد با اشاره به وصیت نامه شهید عسکری اظهار کرد: ایشان در وصیت نامه خود تاکید می‌کند که زمان بابا آب داد تمام شده و دوران بابا خون داد رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز آمده‌ایم تا حال و احوال روحی مردم و فرهیختگان شهرستان بندرگز را جویا شده و تکالیف خودمان را در برابر انقلاب و ملت با هم مرور کنیم، افزود: شهرستان شما شهرستانی است که هر دو جریان سیاسی دارای طرفداران سفت و سختی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه باید مطالبات را در همه دوره مد نظر قرار داد، خاطرنشان کرد: برخی گمان می‌کنند که این دولت با یک سال عمر کاری باید پاسخگوی کم کاری و بی‌توجهی دولت قبل نیز باشد، هرچند ما برای پاسخگویی آماده‌ایم اما انتظار داریم مطالبه گران فقط در این دولت و در این برهه مطالبه نکرده و همه کاستی‌ها را نیز مرتبط به همین چند ماه ندانند.

مهاجر با اشاره به اینکه نام‌گذاری دولت به نام دولت مردمی یک گفتار درمانی نیست، ادامه داد: این یک اعتقاد راسخ برای همه ما در دولت است که همانطور رئیس جمهور محترم بارها گفته اند مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی این دولت و کشور هستند.

وی تهیه نقشه برون رفت از مشکلات شهرستان توسط نخبگان را ضروری دانست و تصریح کرد: امروز شما نخبگان باید نظام مسائل شهرستان را تدوین کرده و با میانداری و هماهنگی فرماندار به عنوان خدمتگزار مردم برای حل آن در وسط میدان مبارزه و تلاش باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه ما خود را متعلق به یک طیف و گروه سیاسی نمی دانیم، اضافه کرد: ما دست هر کس که دلش برای مردم و استان بسوزد را به گرمی می فشاریم و از همراهی و کمکی وی استقبال کرده و از هرگونه خط کشی مردم و نخبگان که به نفع توسعه استان نیست پرهیز می کنیم.

مهاجر با تقدیر از تلاشهای فرماندار شهرستان بندرگز، تاکید کرد: ما تلاش کردیم فردی از درون همین شهرستان که فرزند شهید بوده با رویکرد عدم دوقطبی کردن مردم و نخبگان وارد میدان کار و جهاد شود را برای این مسئولیت معرفی کنیم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه تعدادی از فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دغدغه ها و مطالبات خود را پیرامون مسائل مختلف شهرستان مطرح کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha