• چهارشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401090906268
  • خبرنگار : 50123

اصلاح تعرفه‌ خطوط تلفن ثابت؛ گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات

اصلاح تعرفه‌ خطوط تلفن ثابت؛ گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعرفه شرکت مخابرات برای خطوط تلفن ثابت اصلاح شده است، گفت: اصلاح تعرفه‌ها گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات به مردم است.

هومان محمودی ۹ آذرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تعرفه‌ خطوط تلفن ثابت افزایش نیافته و در حقیقت اصلاح شده است، اظهار کرد: از سال ۸۸ تاکنون تعرفه‌های مخابرات تغییری نکرده است، در حقیقت این تغییر تعرفه توسط شورای رقابت مصوب و مراحل قانونی آن طی شده است و از ابتدای شهریورماه اعمال صورت گرفت.

مدیر شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرکت مخابرات به صورت خصوصی اداره می‌شود و ردیف اعتباری دولتی ندارد، افزود: تغییر در تعرفه‌ها به منظور ارتقای خدمات مخابرات به مردم است، از طرفی به روز شدن تجهیزات مخابراتی از محل اصلاح تعرفه‌ها صورت می‌گیرد که این مساله خدمات‌رسانی مطلوبی را برای مردم به دنبال دارد.

وی گفت: اصلاح تعرفه‌ها گامی در راستای توسعه خدمات کمی و کیفی مخابرات به مردم است، در حقیقت ارتباطات قوی موجب کاهش هزینه مردم می‌شود.

محمودی بیان کرد: تعرفه خطوط تلفن ثابت برای مرکز استان ۱۵ هزار تومان معادل ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه درون‌شهری  یا ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۲۳۸ دقیقه مکالمه تلفن همراه است، همچنین میزان تعرفه برای شهرها ۱۰ هزار تومان به‌صورت ماهانه معادل ۲۶۶۶ دقیقه مکالمه شهری یا ۳۵۵ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۱۹۰ دقیقه مکالمه تلفن همراه بوده که این تغییر تعرفه بسیار ناچیز است.

مدیر شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خطوط تلفن ثابت که در اختیار مردم قرار دارد حتی در صورت استفاده نکردن برای مخابرات هزینه دارد، پس چه بهتر از آن استفاده کنند، از طرفی کابل‌های مسی منسوخ شده و نیازمند تبدیل شدن به فیبر نوری هستند تا از این طریق سرقت کابل‌های تلفن ثابت صورت نگیرد.

محمودی در پایان گفت: افرادی که دو دوره نسبت به پرداخت قبوض تلفن ثابت خود اقدام نکنند تلفن آن‌ها یک‌طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha