• چهارشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401090906276
  • خبرنگار : 50416

امام جمعه ملایر:

عظمت انقلاب برای دشمن سخت و نگران‌کننده است

عظمت انقلاب برای دشمن سخت و نگران‌کننده است

ایسنا/همدان امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروز ما در اوج قله  قدرت و افتخار هستیم، گفت: این قدرت و عظمت انقلاب برای دشمن سخت و نگران کننده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری عصر چهارشنبه ۹ آذرماه در مراسم یادبود شهدای شاه چراغ و شهید امنیت شهرستان «شهید علی نظری» در مسجد جامع روستای حسین آباد ناظم شهرستان ملایر، اظهار کرد: اگر جمهوری اسلامی نبود، ما نبودیم پس بودن مان را مدیون این نظام هستیم.

برقراری با اشاره به پیشرفت های علمی، نظامی، پزشکی و عرصه های مختلف در کشور بعد از پیروزی انقلاب به ویژه در سال های اخیر گفت: قدرت ما باعث ضعف دشمن شده و ما امروز صاحب قدرت و عظمت هستیم.

وی تصریح کرد: امروز دوران جهاد ما در مقابل کفر دشمن است چراکه دشمن با همه قوا آمده تا ملت ما را مایوس و ناامید کند.

برقراری با بیان اینکه داعش اعلام کرده بود که ما برای نابودی ایران آمدیم اما جمهوری اسلامی این اجازه را به ما نداد، افزود: این انقلاب، امنیت و آسایش را در سایه خون مطهر شهدا به ما هدیه کرده است پس باید قدر انقلاب و خون های مطهر شهدا را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدای ما به دنبال حق رفتند، ما نیز باید در مسیر ایثار و شهادت باشیم، ادامه داد: خون مطهر شهدای ما در امتداد خون شهدای کربلا  و در این مسیر است و شهید نظری نیز خودش را به این سلسله وصل کرد.

برقراری با بیان اینکه ما باید مشخص کنیم که در کدام مسیر گام بر می داریم، گفت: شهدا زنده اند و شهید با شهادت نمی میرد بلکه کسی که شهید می‌شود، زنده تر می شود و جامعه را زنده تر می کند و ما نیز باید به این سلسله وصل شویم.

وی با بیان اینکه با شهادت جلوه جهاد و ایثار رونمایی می شود، تصریح کرد: شهدای ما همانند شهدای بدر از هیچ  چیزی رعب و وحشت نداشتند و نمونه این شهدا، شهید حججی بود که در مقابل ظلم با عزت و افتخار و قهرمانانه ایستاد و مانند شهدای کربلا سر از تن جدا به شهادت رسید. 

برقراری خاطرنشان کرد: ما باید مسیر خود را در مسیر حق تثبیت کنیم و ولایی و انقلابی باشیم و دنبال حق و عمل به تکلیف باشیم.

امام جمعه ملایر با استناد به بیت شعر "صفایی ندارد ارسطو شدن خوشا پر کشیدن پرستو شدن" یادآور شد: هر کس می تواند در هر سن و هر لباسی خود را به سلسله جهاد و ایثار و شهادت وصل کند و در مسیر حق باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha