• پنجشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401091006509
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز:

محله‌های محروم البرز مشکلات انباشته شده دارند

محله‌های محروم البرز مشکلات انباشته شده دارند

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اهداف قرارگاه اجتماعی شامل مهمترین و محوری ترین مطالبات و دغدغه‌های مردمی است از این رو از مهمترین جلسه استان محسوب می‌شود و مدیران باید با اهتمام ویژه‌ای در این راستا اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه ۱۰ آذر در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، در خصوص گزارش ارائه شده از سوی مدیر محله محروم آق تپه در شهرستان کرج، افزود: محله‌های محروم استان، مشکلات انباشته شده از گذشته دارند ولی با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و اهتمامی که در قالب قرارگاه اجتماعی استان شکل گرفته، درصدد حل مسائل هستیم.

وی ادامه داد: حل بسیاری از موضوعات به زمانی منطقی نیاز دارند ولی این روند تا جای ممکن تسریع می شود تا مطالبات مردم تامین شود.

عبداللهی گفت: اقدام جدید مبنی بر اعطای انشعابات موقت به محله های محروم و ساخت و سازهای فاقد مجوز، گامی بزرگ برای کمک به محله ها و قشر کمتر برخوردار استان محسوب می شود.

وی افزود: بر این اساس تمامی سکونتگاه ها به غیر از باغ ویلاهایی که در اراضی کشاورزی و باغی به صورت غیر مجاز ایجاد شده اند، از امکان انشعابات موقت برخوردار خواهند شد.

استاندار البرز گفت: مشکلات و موانع محله آق تپه باید به مدیران مربوطه ابلاغ شود تا در یک بازه زمانی حدود ۳ ماهه اقدامات لازم را انجام دهند و گزارش عملکرد ارائه دهند.

وی با اشاره به وضعیت تپه تاریخی آق تپه افزود: بسیاری از کشورها بدنبال ایجاد تاریخ و اسطوره های خیالی برای هویت بخشی به خود هستند ولی متاسفانه ما علیرغم ظرفیت های فراوانی که در این زمینه داریم، اقدام شایسته ای را برای بهره برداری از اماکن تاریخی انجام نداده ایم.

عبداللهی با بیان اینکه میز خدمت در محله آق تپه برپا خواهد شد، گفت: در خصوص اختصاص اراضی جهت ایجاد اماکن ورزشی، بهداشتی، درمانی و مدرسه نیز شهرداری ها و ادارات مربوطه هماهنگی لازم صورت می گیرد.

وی افزود: اهداف قرارگاه اجتماعی شامل مهمترین و محوری ترین مطالبات و دغدغه های مردمی است از این رو مهمترین جلسه استان محسوب می شود و مدیران باید با اهتمام ویژه ای در این راستا اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۱ ۰۴:۵۵

اگه نظر براتون مهمه بزارین همه نظراتشون بگن چه خوب چه بد چه زشت چه زیبا پس انتشار بدین اگه نه میخواین برای خالی نبودن نظرات هست که هیچ خودتون بلدین یه چندتا الکی نظرات بنویسین به به چهچه کنید بزارید مثل صدا سیما میلی نه ملی از ازادی هم فقط میدونش هست اونم عوض کنید همون میدان میلی بهتره

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۱ ۰۶:۲۱

این عکس کجاست گرفتید

پاسخ سایت: حصار

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۱ ۰۹:۵۳

ممنون امیدوارم حقیقت داشته باشه بخدا 20ساله گازنداریم با چوبو بخاری نفتیو کرسی زندگی میکنیم چه گناهی کردیم که برقامون اتیش میگیره وسایل های برقیمون میسوزه ما درمحله خیابان دوم غربی اق تپه کوچه مهر هستیم 16خانواردرعذابیم به خاطرخدا خدا بدادمون برسید خدا سلامتی بهتون بده

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۰۸

کار بسیار خوبی میکنید فقط امیدوارم هرچه زودتر وعده هایتان جامه عمل بپوشانید

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۳۶

سلام ما در قاسم اباد کوچک استان البرزهستیم الان که زمستونه بارون اومده کوچه کاملا خاکیه انقدر چاله چوله داره گل شد اصلا یه وضیه؟؟؟

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۴۹

سلام از مهرشهر کرج محله حسین اباد مهرشهر اکبر اباد هستم ۳۴سال ساکن خیابان شهید باقری از روز اول گفتن این خیابان حریم ریل راه آهن هست هیچ گونه جواز ساخت یا سند صادر نمیکنن مردم بلاتکلیف هستن تا قسمتی از خیابان فاضلاب شهری آمده ولی بقیه ۸سال متوقف شده علت چیست چه کسی میخواد به اینها وکی وکجا.رسیدگی کنه هرساله بین دیوار خانه وسقف.خانه یک آجر براثر نشست خاک میزاریم علت لرزش قطار هستش کل خانه ها را داغون کرده البته خودمان هم از بس رسیدگی نشده داغون شدیم لطفا انتشار بدید مسئولین محله ها ببینن نیان بابت کار نکرده از دولت طلب پول کنن مثل سفر ریس جمهور که چقدر خواسته بودن ممنون از سایت شما

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۳۲

کاش یه نگاهی به محلهٔ کلاک‌نو، قدیمی‌ترین محلهٔ کرج بزنین. از حجم بی‌تفاوتی مسئولان آه از نهادتون بلند می‌شه!!