• پنجشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401091006645
  • خبرنگار : 50093

سرمربی پشتیبانی نزاجای مشهد:

تیم پشتیبانی در حال نزدیک شدن به شکل نهایی خود است

تیم پشتیبانی در حال نزدیک شدن به شکل نهایی خود است

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی پشتیبانی نزاجای مشهد گفت: با وجود اینکه چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت برای این دیدار از دست داده بودیم اما توانستیم تا حدود ۷۰ دقیقه نتیجه را ۱۰ نفره به سود خود به پایان برسانیم.

عماد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی سه بر یک تیمش مقابل طاقدیس مازندران در چارچوب برگزاری هفته پنجم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته سه فوتبال کشور اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که ۱۰ نفره برای پیروزی در این دیدار جنگیدند. البته داور در صحنه خطا تصمیم سختگیرانه‌ای گرفت و فرهاد علیزاده را اخراج کرد. داور این دیدار به دلیل مصدومیت کنار گذاشته و داور نخست مجبور به قضاوت در این دیدار شد که از تمرکز کافی در نیمه نخست نیز برخوردار نبود و اشتباهاتش در نتیجه نیمه اول تاثیرگذار بود.

وی افزود: با توجه به ۱۰ نفره شدن بازی و به تساوی کشاندن نتیجه بازی توسط حریف، بازیکنان بین ۲ نیمه و در رختکن برای پیروزی در این دیدار هم‌قسم شدند. اعضاء کادر فنی و کادر مدیریتی تیم میان ۲ نیمه کمک کردند بازیکنان تمرکز خود را افزایش دهند. به دلیل اخراج یکی از بازیکنان مجبور به چند تغییر کوچک در تیم شدیم اما تصور نمی‌کردیم تیم طاقدیس مازندران بدون اشتباه بازی کرده و نمایش خوبی داشته باشد.

هاشمی در خصوص تفاوت نمایش پشتیبانی در نیمه‌های نخست و دوم بازی عنوان کرد: در رختکن روی قدرت ذهنی بازیکنان کار کردیم و مساله تاکتیکی به خصوصی را مرور نکردیم. بازیکنان به لحاظ ذهنی به خودشان آمده و توانمندی‌های خود را در نیمه دوم به نمایش گذاشتند. در واقع نیمه دوم نیمه بازیکنان بود، نه مربیان.

سرمربی پشتیبانی نزاجای مشهد گفت: بازیکنان نیز از روی سه موقعیتی که در اختیار بازیکنان طاقدیس مازندران بود، توانستند سه گل به حریف بزنند. بازیکنانی مانند امیرحسن جعفری و مهدی قلی‌پور در چنین صحنه‌هایی خود را به خوبی نشان می‌دهند. نباید از عملکرد یونس نمازی و محمدتقی‌زاده و سایر بازیکنان خط دفاع پشتیانی نیز غافل شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: بازی‌های پشتیبانی نزاجا از این هفته آغاز شده و پشتیبانی در حال نزدیک شدن به شکل نهایی خود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha