• جمعه / ۱۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۱:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401091106844
  • خبرنگار : 50286

در یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان عنوان شد

امروز جنگ دیدگاه‌هاست/ مدیران جهادی، موقع نیاز به دل میدان بزنند

امروز جنگ دیدگاه‌هاست/ مدیران جهادی، موقع نیاز به دل میدان بزنند

ایسنا/کرمان راوی موسسه سیره شهدای قم گفت: جنگ دیروز جنگ قرارگاه، مرز خاکی و مهمات بود اما امروز جنگ دیدگاه، بدون مرز و مهمات، انواع تفکر است.

حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری  شامگاه ۱۰ آذرماه در اولین یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان در محل مصلای شهر عنبرآباد با مقایسه نگاه معنوی و مادی در جامعه اظهار کرد: اگر نگاه مادی‌گرایی شد طلحه و زبیریان تربیت می شود اما اگر نگاه معنوی و انقلابی شد نگاه نصرت علوی و فاطمی خواهد بود و تربیت براین اساس شکل می گیرد.

وی با اشاره به نوع جنگ حاکم بر کشور  افزود: جنگ دیروز جنگ قرارگاه بود، مرز خاکی و مهمات توپ و تانک و تفنگ بود اما جنگ امروز جنگ دیدگاه، مرز بدون حد و مهمات انواع تفکر است.

میرعلی اکبری نسبت به فعالیت شبکه های معاند علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ۱۶۳ شبکه توسط دشمن برای تغییر عقیده راه اندازی شده که هزینه هر ششبک به میزان چهار ناوچه دریایی آمریکایی است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دشمنان یهودی ایران، اسلام و اخلاق را متضاد با منافع خودشان می‌دانند و تا فکر این باشد جنگ ما تمام شدنی نخواهد بود.

این فعال فرهنگی در حوزه دفاع مقدس یاد شهداء را خاری در چشم دشمنان دانست و افزود: رئیس جمهور سابق آمریکا در جایی نقل کرده بود اگر می خواهید ایران را شکست بدهید یاد شهدایشان را از آنها  بگیرید، پس مشخص می‌شود این جلسات خار چشم دشمنان است.

وی در ادامه جهاد تبیین را براساس نگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: جهاد تبیینی که امروز رهبر معظم انقلاب دستور دادند ببینید در روش مبارزاتی شهید نواب صفوی چگونه است که بزرگان امروز ما در جلسات ایشان شرکت می کردند.

میرعلی اکبری بصیریت افزایی و مطالبه گری را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: خیلی ها انقلابی بودند اما انقلابی نماندند همانگونه  خیلی ها با حسین علیه السلام بودند و بی حسین از دنیا رفتند، امروز "این عمار" بصیرت افزایی و مطالبه گری به حق است.

راوی موسسه سیره شهدای قم گفت: امروز استقامت از آن کسانی است که پای جنگ عقیده خود ایستاده اند و هیچگاه اسیر جنگ شناختی دشمن نمی شوند.

وی با تبیین مدیریت جهادی افزود: مدیریت جهادی و انقلابی بدون حرکت استشهادی فایده ندارد. یک مدیر باید هنگام نیاز به دل میدان بزند و برای حل مشکلات مردم حرکت استشهادی کند.

به گزارش ایسنا، اولین یادواره ۱۳ شهید روحانی جنوب استان کرمان به میزبانی شهرستان عنبرآباد با حضور خانواده های معظم شهداء، مردم و مسئولان با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha