• یکشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401091308690
  • منبع : نمایندگی مازندران

تمرکز قوای سه گانه بر حل چالش‌های بنیادی کشور

تمرکز قوای سه گانه بر حل چالش‌های بنیادی کشور

ایسنا/مازندران عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات اخیر مجلس با قوای قضائیه و مجریه تأکید بر مفاهمه و وحدت رویه جاری بین قوای سه گانه، گفت: با وحدت کم نظیر قوای سه‌گانه مسئولان بر روی حل چالش‌های بنیادی کشور تمرکز کردند.

علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دلایل فتنه انگیزی معاندان پیشرفت‌های عظیم کشور در عرصه‌های گوناگون است.  

نماینده مردم بابل با اشاره به اصول حکمرانی ترسیمی انقلاب افزود: نسخه حکمرانی انقلاب علی‌رغم برخی مشکلات شفابخش و الگوساز در مسیر پیشرفت آرمانی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به عصبانیت فراوان استکبار از ایران اسلامی که ناشی از عبور کشورمان از بحران‌های فزاینده است، تصریح کرد: تقویت امید در کشور مسیر دست‌یابی به قله‌های پیشرفت را هموار می‌کند.

 کریمی فیروزجایی تلاش برای اتحاد و انسجام ملی را جهاد بزرگ خواند و یادآور شد: تببین دستاوردهای ارزشمند انقلاب و تقویت مؤلفه‌های اثربخش اتحاد اقوام، سرمایه گذاری ملی تلقی می‌شود.

این مسئول پارلمانی تصریح کرد: با تقویت اتحاد و یگانگی اقشار مختلف مردم با حفط سلایق متفاوت، نقشه‌های شوم دشمنان خنثی می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به جلسات اخیر مجلس با قوای قضائیه و مجریه و تأکید بر مفاهمه و وحدت رویه جاری بین قوای سه گانه، ادامه داد: با وحدت کم نظیر قوای سه‌گانه مسئولان بر روی حل چالش‌های بنیادی کشور تمرکز کردند.  

کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: حل مشکلات اساسی کشور در گرو همت چاره ساز و تقویت روحیه جهادی و انقلابی است.  

وی گفت: با ظرفیت‌های انبوه و متراکم کشور مشکلات فرهنگی و اقتصادی سامان خواهد یافت.  

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول در کشور برای جهش قابلیت‌های موثر رشد یافتگی در برنامه هفتم توسعه بسیج شده‌اند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه سازی معاندان نمی‌تواند در روند خدمت رسانی مسئولان کشور خللی ایجاد کند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha