• دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1401091409081
  • منبع : هیئت دولت

در جریان حضور جمعی از معتمدین بازار و فعالان اقتصادی در نهاد ریاست جمهوری مطرح شد

آمادگی بازار برای همکاری همه جانبه با دولت

 آمادگی بازار برای همکاری همه جانبه با دولت

جمعی از معتمدین بازار ، فعالان اقتصادی ، روسای اتاق اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در دفتر ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری حاضر شدند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه که در راستای شنیده شدن مشکلات بازاریان در صنوف مختلف در استان‌ها و رسیدگی و رفع آنها توسط رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد، غلامرضا حسن‌پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور و روسای اتاق بازرگانی تهران، بوشهر، یزد و فارس به نمایندگی از اصناف ایران و معتمدین بازار سراسر کشور برخی نقطه نظرات را بیان و مشکلاتی را مطرح کردند.

همچنین جمع حاضر آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت  اعلام و از حضور میدانی وبازدید رییس جمهور در برخی بازارها و دیدار با کسبه همچون سنندج در راستای اطلاع از مشکلات و در نهایت پیگیری درسطح بالاترین مقام اجرایی کشور تشکر کردند.

حجت الاسلام صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز با قدردانی از روسای اتاق‌ها، اتحادیه‌ها و آحاد اصناف و بازاریان به خاطر هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمن، گفت: اصناف و بازاریان از ابتدای انقلاب در همه مقاطع حساس با فرهنگ و روحیه جهادی، و نیز حمایت مادی و معنوی در دفاع مقدس و فراخوان رهبری در طرح کمک های مومنانه و به ویژه حوادث اخیر، پشتیبان نظام اسلامی بوده و در خدمتگزاری به مردم در عرصه توزیع و خدمات با تلاش و دلسوزی خود خوش درخشیدند تا جایی که ما شاهد آرامش و فراوانی در بازار هستیم و هیچ کمبودی در کشور نداریم.

وی تاکید کرد که دولت مردمی سیزدهم مصمم به حمایت از اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی است و خود را مکلف به رفع موانع اقتصادی می‌داند.

صالحی افزود: در شرایط سخت تحریم، اصناف و بازاریان و فعالان این حوزه در قامت افسران عرصه اقتصادی توانستند تحریم ها را کم اثر و یا بی اثر نمایند که این موضوع الگویی برای دیگر کشورها شده است. لذا از متولیان اصناف می‌خواهم مشکلات و موانع را در میان بگذارند تا با پیگیری ادارات کل رسیدگی به شکایات و بازرسی این مرکز از مسئولین مطالبه شود، و همانگونه که ریاست محترم جمهور بارها تاکید داشتند، باید در دولت مردمی ارتباط بخش خصوصی و دولت به بالاترین سطح خود برسد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در همان جلسه و در حضور روسای اصناف و بازاریان، ضمن تماس با وزرا و مسئولین سازمانهای مربوطه، با تاکید بر ارتقای ارتباط دوسویه این مجموعه‌ها با ارکان دولت ،پیگیر رفع برخی مشکلات فوریت دار شد.

در پایان مقرر شد نشست هایی باهدف حل مسله و پیگیری موارد مطروحه و برقراری ارتباط مستقیم بازاریان با دستگاهای اجرایی بصورت منظم برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha