• دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401091409285
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

آغاز ساخت نخستین مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در کاشان

آغاز ساخت نخستین مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در کاشان

ایسنا/اصفهان شهردار کاشان از آغاز عملیات ساخت نخستین مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان در این شهر خبر داد.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساخت سالن‌ها و فضاهای ورزشی در شهر کاشان به منظور عمل به شعار مدیریت شهری و به منظور اجرای برنامه توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری برای همه اقشار جامعه به ویژه توان یابان است.

وی افزود: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت شش هزار مترمربع و زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع بنا شده و شامل سالن ورزشی چند منظوره ویژه رشته‌های سالنی با کف‌پوش استاندارد ویژه ویلچر، رختکن، سرویس‌های بهداشتی و حمام جداگانه برای هر تیم می‌شود.

شهردار کاشان گفت: سالن تخصصی تیراندازی الکترونیکی با هفت خط شلیک مجهز به مانیتور، سالن تخصصی بدنسازی و ورزش‌های سالنی، مجموعه اداری، سالن کنفرانس، کلاس‌های آموزشی و سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان از دیگر امکانات این مجموعه ورزشی خواهد بود.

بخشند امنیه افزود: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» ویژه افراد دارای معلولیت به مناسبت روز جهانی معلولان، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره‌های ورزش و جوانان، بهزیستی و هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان با حضور در قالب رقابت‌های مختلف ورزشی در منطقه فرهنگی تاریخی کاشان برگزار شد.

شهردار کاشان افزود: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» با همکاری اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان و مؤسسه حامیان ورزش با مشارکت انجمن‌ها و مؤسسات فعال در حوزه معلولان با حضور 650 توان‌یاب برگزار شد.

بخشنده امنیه اظهار کرد: مسابقات در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، فوتسال، گلبال، والیبال نشسته، بوچیا، دو و میدانی، تنیس روی میز، ویلچر رانی، طناب زنی، شطرنج و دارت از اول تا ۱۲ آذرماه در سالن‌های ورزشی قدیرزاده، شکرریز، بنیاد شهید، امیرکبیر، وارثی و استادیوم شهید فکری انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha