• دوشنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401091409392
  • خبرنگار : 30188

امکان خرید ورق هاردوکس با قیمت ویژه فراهم شد!

امکان خرید ورق هاردوکس با قیمت ویژه فراهم شد!

بررسی‌ها نشان داده است که ورق هاردوکس به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر سایش، خوردگی و زنگ‌زدگی در بیشتر صنایع استفاده می‌شود. قیمت ورق هاردوکس 400، 450، 550 و 600 براساس ویژگی‌های چون میزان سختی، ضخامت، طول و ... نرخ گذار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از آهن پرو، از دیگر مشخصات فنی ورق هاردوکس می‌توان به سختی، قدرت بسیار بالا و یکنواختی اشاره کرد. طبق آمار استفاده از انواع ورق ضد سایش موجب کاهش 15 درصدی سازه‌ها می‌شود.

ورق هاردوکس چیست؟

ورق فولادی هاردوکس از جمله ورق‌های ضد سایش می‌باشد که موجب کاهش وزن و افزایش طول عمر سازه‌ها می‌شود. طبق استفاده‌ای که از این محصول فولادی در طول سال‌ها داشتند، طبق بررسی‌ها متوجه شدند که دارای ویژگی‌هایی چون امکان ماشین‌کاری، شکل‌پذیری خوب، جوش‌پذیری و مقاومت بالا در برابر سایش هستند. البته از آن‌ها نمی‌توان در محیط‌های تهاجمی استفاده کرد، زیرا دارای مقاومت کمی در برابر خوردگی هستند. میزان عناصر آلیاژی مانند منگنز، کروم، مولیبدن و ... مقدار کربن با توجه به نوع و ضخامت صفحه هاردوکس متفاوت است.

خرید ورق هاردوکس

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید ورق هاردوکس به آن توجه داشته باشید، بررسی اجزای مقاومتی ورق هاردوکس می‌باشد چرا که هر کدام از انواع ورق هاردوکس تنها با شرایطی خاص سازگار می‌باشند و همچنین باید به نوع جوشکاری ورق هاردوکس نیز توجه داشته باشید.

درست است که خرید ورق هاردوکس نسبت به دیگر ورق‌های فولادی ممکن است برایتان گران در بیاید اما توجه کنید که در طولانی مدت از خرید خود رضایت خواهید داشت چرا که طول عمر ابزارآلات و ماشین‌آلات صنعتی افزایش می‌دهند. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید ورق هاردوکس به سایت آهن پرو مراجعه کنید.

انواع ورق هاردوکس و تفاوت آن‌ها با یکدیگر!

ورق hardox در دسته‌بندی در گروه ورق‌های آلیاژی مقاوم به سایش هستند که در سال 1974 تولید شده و به بازار عرضه شد. با توجه به میزان سختی آن، از ورق‌های ضد سایش برای ساخت قطعاتی که در معرض سایش و ضربه هستند، استفاده می‌شود. از انواع ورق فولادی هاردوکس و مشخصات فنی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورق هاردوکس 400: درجه سختی آن بین 370 تا 430 برینل می‌باشد و ضخامت این نوع ورق فولادی بین 3 تا 130 میلیمتر است. از آن‌ها در ساخت ورق‌های ضددریل، نوارهای نقاله سنگین، گاوصندوق، تیغه‌های بزرگ و ... قابل استفاده هستند.
  • ورق ضد سایش 450: این محصول دارای درجه سختی بین 425 تا 475 برینل بوده و در ضخامت 3 تا 80 میلیمتر در بازار موجود است. خرید ورق هاردوکس 450 با هدف ساخت ماشین‌آلات صنعتی و سنگین مانند انواع کامیون و ماشین‌آلات حفاری استفاده می‌شود.
  • ورق فولادی هاردوکس 500: میزان ضخامت ورق هاردوکس 500 در صورتی که بیش از 4 و کمتر از 32 میلیمتر باشد، مقدار سختی آن بین 470 تا 730 برینل استو اگر ضخامت آن بیش از 32 میلیمتر باشد، در این صورت سختی آن بین 370 تا 430 برینل است. طبق این درجه سختی، این نوع به عنوان بهترین گزینه برای ساخت سنگ شکن‌های حفاری و گاوصندوق است.
  • ورق hardox550: ضخامت ورق فولادی هاردوکس 550 بین 10 تا 50 میلیمتر بوده و میزان سختی آن 525 تا 575 برینل است که برای ساخت تیغه‌ها، دسته‌های حفاری و ... مناسب است.
  • ورق هاردوکس 600: ضخامت آن بین 8 تا 50 میلیمتر بوده و دارای سختی بین 560 تا 640 است. این نوع به عنوان سخت‌ترین ورق هاردوکس شناخته شده است. از این رو طبیعی است که قیمت ورق هاردوکس 600 از دیگر نمونه‌ها بالاتر باشد. برای ساخت ماشین آلات سنگین مانند کامیون و دستگاه‌های حفاری بهترین گزینه است.

امکان خرید ورق هاردوکس با قیمت ویژه فراهم شد!

به توصیه افراد فعال در حوزه ساختمان‌سازی، ساخت قطعات صنعتی و ... خرید ورق هاردوکس به دلیل داشتن ویژگی ضدسایش به عنوان بهترین انتخاب برای ساخت و ساز با طول عمر بالا می‌باشد. از سوی دیگر با تهیه ورق فولادی ضد سایش با انواع درجه سختی متفاوت، موجب کاهش وزن سازه خود نیز می‌شوید. در حال حاضر امکان خرید ورق هاردوکس با قیمت ویژه در سایت آهن پرو به نشانی https://www.ahanpro.com/ فراهم شده است. شما از طریق ارتباط با کارشناسان این مرکز می‌توانید از به روزترین قیمت ورق هاردوکس 400، 450، 500، 550 و 600 مطلع شده و اقدام به خرید باکیفیت ورق ضد سایش هاردوکس نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha