• سه‌شنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401091509656
  • خبرنگار : 50022

عضو شورای شهر کرج:

طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی کرج اجرا شود

طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی کرج اجرا شود

ایسنا/البرز عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه مدیریت شهری نسبت به کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر هر چه سریعتر اقدام نماید؛ خواستار اجرای طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی شهر شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی در خصوص ترافیک شدید هسته مرکزی شهر گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهرها دارای ترافیک شدید است؛ مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می آید تردد مضاعفی را دارد لذا نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفرهای به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در ادامه افزود:یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می شود مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک است که فلسفه وجودی این طرح‌ها، عدم استفاده از خودروهای شخصی و کاهش آلودگی هوا و همچنین تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

علیرضا رحیمی مسئله تردد زوج و فرد خودرو و یا طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر را لازم عنوان کرد و افزود: شهرداری در این زمینه هرچه سریعتر کار را به سرانجام برساند و مصوبات بالادستی را نیز اتخاذ نماید.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در پایان خواستار ارائه طرح مذکور شد و گفت: شهرداری کرج در زمینه محدودیت تردد زوج و فرد خودرو و همچنین امکان زیر ساخت های دوربین ها و ثبت جرائم را هر چه سریعتر تکمیل کند تا بتواند حداقل در زمستان و آستانه نوروز به بهره برداری برساند و تردد شهروندان در هسته مرکزی راحت‌تر و سریعتر شود. در این زمینه لازم است در اسرع وقت نسبت به ارائه طرح آن به شورا اقدام نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۱۱:۱۱

بیشتر ترافیکها به خاطر ساعات ورود و خروج در مدارس هست مخصوصا در جاهایی مثل گوهردشت که چند مدرسه در یک کوچه یا خیابون قرار گرفته حداقل ساعت کارهای آنها را تغییر دهند تا ترافیک کمتر شود

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۲۰:۴۸

نمیدونم مسولین خودشون توی شهر کرج رانندگی نمیکنن که ببین چه فاجعه ای توی زمینه ترافیک وحشتناک توی کرج حاکمه .امکان نداره برای کارت میای برگشتت به اخر شب نکشه .