• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401091610587
  • خبرنگار : 30188

آموزش برق خودرو و باتری سازی را کجا یاد بگیریم؟

آموزش برق خودرو و باتری سازی را کجا یاد بگیریم؟

دوره‌های آموزش برق خودرو و آموزش باتری سازی از پرطرفدارترین کورس‌های آموزشی هستند و به نظر می‌رسد دلیل اصلی آن، عدم اشباع شدن بازار در این حوزه‌ها و درآمد بالای این مشاغل باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از آموزشگاه فن آموزان،  از دیگر دلایل تمایل بالای افراد به شرکت در دوره آموزش برق خودرو آموزشگاه فن آموزان امکان کسب مدرک بین‌المللی است. افراد پس  از دریافت مدرک معتبر می‌توانند برای دریافت وام خوداشتغالی اقدام کنند و در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار شوند.

این روزها به دلیل وضعیت اقتصادی جامعه و نیاز به خوداشتغالی، دوره‌های عملی مختلف، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. دیده شده که حتی بسیاری از دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی و برای ورود به بازار کار نیاز دارند در دوره‌های خاصی شرکت کنند، تا مهارت‌های عملی مرتبط با رشته خود را فراگیرند. در چنین شرایطی اشتیاق زیادی برای آموزش برق خودرو و آموزش باتری سازی در میان اقشار مختلف جامعه دیده می‎شود.

برخی عاشقان خودرو نیز این حرفه را به علت دنیای وسیعی که دارد انتخاب می‌کنند. دنیای وسایل نقلیه، پیوسته در حال تغییر و تحول است و در صورتی که همواره مشتاق یادگیری باشید، خیلی زود در بازار شناخته‌شده و به عالی‌ترین درآمد ممکن دست پیدا می‌کنید.

برق خودرو را می‌توان مهم‌ترین بخش یک اتومبیل دانست که در صورت آسیب، علاوه بر این که ماشین به‌خوبی کار نمی‌کند، بلکه مخارج زیادی نیز به مالک تحمیل خواهد کرد. به دلیل افزایش روزافزون تعداد خودروها در کشور و نیاز گسترده بازار در حوزه تعمیرات فنی خودرو، وجود نیروهای برقکار و باتری‌ساز اتومبیل، بیش از گذشته حس می‌شود. به همین دلیل آموزش برق خودرو، این روزها یکی از پرمتقاضی‌ترین دوره‌های آموزشی است که افراد زیادی به دنبال گذراندن و کسب مهارت در آن هستند. 

برقکار خودرو یا باتری‌ساز چه کسی است؟

اتومبیل یکی از فراگیرترین اختراعات بشر است که از سیستم‌های مختلف الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده و بدون کارکرد درست بخش الکتریکی، عملا استفاده از این وسیله ممکن نیست. برقکار خودرو یا باتری‌ساز شخصی است که در زمینه راه‌اندازی و تعمیرات سیستم برق خودرو تعلیم دیده و در صورت بروز هر گونه اشکال در سیستم برق‌رسانی و خرابی اجزایی که با الکتریسیته کار می‌کنند، باید به باتری‌سازی مراجعه کنید.

آموزش برق خودرو و باتری سازی را کجا یاد بگیریم؟

سرفصل‌های آموزش برق خودرو

آموزشگاه فن آموزان دوره‌های آموزش برق خودرو را در دو سطح درجه یک و درجه دو برگزار می‌کنند. در این آموزشگاه‌ها کلیه مباحث مرتبط با عیب‌یابی و تعمیر اجزای سیستم برق خودرو همچون باطری، سیم‌کشی‌ها، استارت، مدارهای راهنما، سیستم‌ها گرمایش و سرمایش، برف‌پاک‌کن، بالابر شیشه‌ها، چراغ‌ها و ... آموزش داده می‌شود. آشنایی با نقشه‌کشی، سیم‌کشی آمپر، تعمیر دینام، فن خنک‌کننده موتور، سیستم قفل مرکزی و... از دیگر مواردی است که در سرفصل‌های آموزش برق خودرو جای می‌گیرد.

آموزشگاه برق خودرو و باتری سازی در تهران

این روزها دوره‌های آموزشی بسیار متنوعی از سوی اساتید و آموزشگاه‌های مختلف ارائه می‌شود و اغلب آن‌ها ادعا می‌کنند که بهترین و کامل‌ترین مجموعه آموزشی هستند؛ ممکن است این مسئله باعث سردرگمی شما شده باشد و به دنبال پاسخ این سؤال باشید که به کدام آموزشگاه برق خودرو مراجعه کنیم؟

آموزش برق خودرو و باتری سازی را کجا یاد بگیریم؟

در ادامه ویژگی‌های آموزشگاه برق خودرو فن آموزان را با هم بررسی می‌کنیم. این آموزشگاه برق خودرو بالاترین کیفیت آموزشی را ارائه می‌کند و از مزیت‌هایی ذیل برخوردار باشد:

  • اساتید متخصص و مجرب

واقعیت این است که کسب مهارت در مشاغل فنی، بیشتر از آن که به آموزش‌های اولیه وابسته باشد، طی سال‌ها تجربه عملی و رویارویی با چالش‌های مختلف اتفاق می‌افتد. بنابراین برای تشخیص بهترین اساتید آموزش برق خودرو، باید به هر دو فاکتور تخصص و تجربه به یک میزان دقت داشته باشید.

  • برخورداری از کارگاه‌های مجهز

یک دوره عملی مفید و پربازده، مستلزم حضور در کارگاه‌هایی است که به کلیه تجهیزات ضروری مجهز باشد و تمامی امکانات آموزشی در اختیار هنرجویان قرار داده شود.

  • پشتیبانی دقیق و اصولی

هر فرد بسته به میزان توانایی‌ها و توان یادگیری، نیاز دارد که در طول دوره و حتی پس از اتمام آن، با مربی و کادر آموزشگاه در تماس باشد و در مواقع لزوم از آن‌ها مشورت و راهنمایی بخواهد. یک دوره آموزشی خوب باید بتواند چنین ارتباطی میان اساتید و هنرجویان ایجاد و به آن‌ها پشتیبانی نامحدود ارائه کند.

  • اعطای مدرک معتبر در پایان دوره

یکی از مستلزمات ورود به بازار کار در دنیای امروز، داشتن مدرک معتبر از آموزشگاه‌های به‌نام است. برای قرار گرفتن در جمع حرفه‌ای‌ها دوره‌ای را انتخاب کنید که در پایان به هنرجویان خود مدرک معتبر اعطا می‌کند.

دوره آموزش برق خودرو و آموزش باتری سازی آموزشگاه فن آموزان را می‌توان یکی از پربازده‌ترین دوره‌های عملی به حساب آورد که اقشار مختلف برای شرکت در آن با کمتر محدودیتی از لحاظ سن و مدرک تحصیلی روبرو هستند. هزینه شرکت در این دوره‌ها با توجه به استانداردهای آموزشی بالا، تعداد محدود هنرجویان در هر کلاس و تجهیزاتی که برای آموزش عملی در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد، بسیار معقول و بهینه است. به علاوه این که با ورود به این حوزه شغلی، در کمترین زمان ممکن هزینه‌ای که بابت آموزش پرداخته‌اید، جبران می‎‌شود و همگام با کسب تجربه بیشتر و تعرفه‌های رو به افزایش، به یک درآمد عالی و پایدار دست خواهید یافت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دوره باتری سازی و آموزش برق خودرو آموزشگاه فن آموزان با شماره 02166477300 تماس بگیرید و یا به آدرس سایت https://fanamoozan.com/ مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha