• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401091610663
  • خبرنگار : 50026

تحقق ۴۲ درصدی تفاهم نامه استانداری خراسان جنوبی و کمیته امداد

تحقق ۴۲ درصدی تفاهم نامه استانداری خراسان جنوبی و کمیته امداد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تحقق ۴۲ درصدی تفاهم نامه استانداری و کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

علیرضا عباس زاده، امروز چهارشنبه ۱۶ آذر در جمع خبرنگاران از اجرای فاز سوم تفاهم نامه استانداری با کمیته امداد امام خمینی(ره)  گفت و اظهار کرد: امسال تفاهم نامه ای بین استانداری جنوبی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان امضاء شده که بندهای مختلف آن در طول سال اجرایی خواهد شد.

 به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: این تفاهم نامه در سر فصل های تأمین لوازم ضروی مددجویان، جهیزیه، اشتغال، تأمین تجهیزات بیماران صعب العلاج، کمک هزینه سبد غذایی  مادران و کودکان دارای سوء تغذیه است.

به گفته وی؛ در راستای اجرای این تفاهم نامه تا کنون هزار و  ۲۴۷ سری جهیزیه و افزون بر این اقلام ضروری زندگی و کمک‌های درمانی، عمرانی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به تحقق ۴۲ درصدی این تفاهم نامه، یادآور شد: تاکنون در فاز اول تا سوم تفاهم نامه از مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

عباس زاده با بیان اینکه فاز اول این تفاهم نامه به مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، شامل تهیه اقلام ضروری زندگی بوده که تأمین و توزیع شده است، ادامه داد: فاز دوم تفاهم نامه مربوط به تهیه جهیزیه برای نوعروسان بوده که تاکنون ۷۶۱ سری به ارزش ۲۵ میلیارد تومان برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد تهیه شد.

به گفته وی؛ در فاز سوم نیز تعداد ۴۸۶ سری جهیزیه به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان و ۸ میلیارد تومان در سرفصل های درمانی ،عمرانی و فرهنگی نیز هزینه شده است.

عباس زاده با اشاره به اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۲۷ میلیون تومان بوده، یادآور شد: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز و لباسشویی بوده که در اختیار نوعروسان تحت حمایت امداد قرار گرفت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha