• چهارشنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401091610803
  • منبع : نمایندگی سمنان

تجلیل از برترین‌های علمی در علوم پزشکی سمنان

تجلیل از برترین‌های علمی در علوم پزشکی سمنان

ایسنا/سمنان برترین‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در آیینی با حضور معاون استاندار، رئیس دانشگاه، اعضای هیأت علمی، اساتید و دانشجویان این دانشگاه تجلیل شدند.

دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این آیین که در سالن حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جایگاه علمی بالایی برخوردار است.
وی ضمن تبریک ۱۶آذر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۶ آذر افزود: بی شک نعمت بزرگ استقلال، آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دکتر کامران قدس ادامه داد: آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده و اینک به دست شما دانشجویان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ما ملّت و به خصوص شما دانشجویان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افزود: روز دانشجو، گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویانی است که در راه آزادی‌خواهی، جان خود را فدای این مرز و بوم کردند.
دکتر قدس بیان کرد: شانزدهم آذرماه یادآور نقش‌آفرینی سه تن از شهیدان خودآگاهی است که در راه علم‌آموزی و اندیشه ورزی قدم برداشتند و با نقش بی‌بدیلشان در حافظه تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران‌زمین ماندگار شدند.

وی تصریح کرد: کشور ما سرشار از دانشجویانی است که در راه رضای خدا جان خود را فدا کردند و شما دانشجویان عزیز نیز با عشقی که نسبت به کشورمان دارید، از حقوق خود و میهن عزیزمان دفاع کنید.

به گزارش ایسنا در ادامه این مراسم در تریبون آزاد دانشجویی علاوه بر رئیس و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر ریواده معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان و حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی پژوهشگر و مدرس دانشگاه با دانشجویان به بحث و گفتگو نشستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha