• پنجشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401091711597
  • خبرنگار : 50035

سرپرست فرمانداری همدان اعلام کرد

عرضه مستقیم میوه در ۱۰ نقطه شهر همدان / نرخ گوشت در همدان بالاست

عرضه مستقیم میوه در ۱۰ نقطه شهر همدان / نرخ گوشت در همدان بالاست

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان از عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده در ۱۰ نقطه از سطح شهر خبر داد و به قیمت بالای گوشت در همدان به نسبت سایر استان‌ها و حتی برخی از شهرستان‌های استان اشاره کرد.

مسلم مخفی پنجشنبه ۱۷ آذرماه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان، مطرح کرد: در راستای تنظیم بازار میوه در شب یلدا و تسهیل در دسترسی مردم به بازار میوه با همکاری تعاون روستایی و شهرداری مقرر شد از روز سه شنبه ۲۲ آذرماه به مدت ۱۰ روز ضمن استقرار چادرها در ۱۰ نقطه از سطح شهر، عرضه مستقیم میوه با نرخ تعیین شده انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه بازارچه های محلی افزود: استقرار چادرهای عرضه مستقیم به عنوان یک اقدام فوری در جهت تنظیم بازار و افزایش رضایتمندی مردم انجام می شود تا به تدریج بازارچه های محلی عرضه کالا با نرخ مصوب در اقصی نقاط شهر تقویت و فعال شود.

مخفی با اشاره به قیمت بالای گوشت در همدان تصریح کرد: قیمت گوشت در استان‌ها و حتی برخی از شهرستان‌های استان ارزان‌تر از همدان است و در این رابطه گزارش دقیقی تهیه و در جلسه آینده تنظیم بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نرخ تعیین شده مرغ و تخم مرغ در سطح شهر همدان اظهار کرد: هم اکنون در بازار مرغ شاهد عرضه مرغ حتی کمتر از قیمت مصوب در بازار همدان هستیم اما در عرضه تخم مرغ طبق بررسی به عمل آمده قیمت‌ها بیش از نرخ مصوب تعیین شده که نیازمند نظارت بیشتر و برخورد قانونی با موارد تخلف است.

سرپرست فرمانداری همدان در پایان بیان کرد: در بحث تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها هیچ‌گونه اغماض و تعلل در کار پذیرفتنی نیست و غفلت در این حوزه بازی کردن در زمین دشمن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۷ ۱۷:۱۵

واقعا کدام قیمت مصوب ماکه گرانترین قیمتومیبینم ومی خریم موندم مرغ ارزانترازمصوب کجاست

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۷ ۱۷:۲۶

باسلام لطفاً در مورد قیمت گوشت قرمز رسیدگی بشه. واقعاً من خودم به عنوان زن سرپرست خانوار توان خرید گوشت ندارم . واقعا عاشق کشورم و رهبری هستم اما عدالت نیست که حتی بعضی ها مثل من قادر به خرید گوشت قرمز برای فرزندش نباشه و بعضی....

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۷ ۱۷:۵۶

تو همدان چی ارزان است ؟با درآمد پایین رشد اقتصادی و سالانه درآمد افتضاح بیکاری مفرط ...فقط و فقط گرانی بدون نظارت ..یک فکری به حال این شهر بی درو پیکر بکنید مردم زیر گرانی له شدند ...

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۸ ۰۰:۰۳

سلام

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۸ ۰۰:۰۶

به علت قیمت پایین دام توسه سال گذشته دامداری باقی نمانده که گوشت قرمز تولید کنه

avatar
۱۴۰۱-۰۹-۱۸ ۱۵:۱۵

آقای سرپرست فرماندار یه سری بزن به تعزیرات ببین چه خبره وبعد یه سری بزن به اصناف، هیچ نظارتی نیست ، این دو اداره اصلاح بشن همدان درست میشه