• پنجشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401091711681
  • خبرنگار : 30058

یک مسئول مطرح کرد:

دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه‌ های شوم دشمن بصیرت داشته باشند

دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه‌ های شوم دشمن بصیرت داشته باشند

ایسنا/اردبیل رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه‌ های شوم دشمن بصیرت داشته باشند.

عبدالله حسنی ۱۷ آذر در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروز جوانان ایران اسلامی توانمند هستند و دانشجویان به عنوان موتور محرکه کشور شناخته می‌شوند که ایران قوی با دستان توانمند دانشجویان غیرتمند رقم خواهد خورد.

وی دانشجویان را فعالان خط مقدم عرصه علم دانست و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا و جوانانی که جان خود را در برابر توطئه‌ های دشمنان سپر کرده اند، دانشجویان در سنگر علم و تحقیق فعالیتی جدی دارند.

حسنی با اشاره به بصیرت دانشجویان در برابر توطئه ‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جوانان ما در جمهوری اسلامی ایران آزادانه به فعالیت‌ های خود می‌ پردازند، اما دشمن آزادی را وارونه معنا می‌ کند و با توطئه افکنی به دنبال ایجاد آشوب و نا امنی است، لذا باید به این مسائل توجه داشت و با بصیرت در مقابل شایعه پراکنی و دروغ ‌گویی های دشمنان ایستادگی کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان و دانشجویان، ادامه داد: ما هرگاه به جوانان اعتماد کردیم در عرصه‌های مدیریتی جوانان سرافرازانه در عمل به وظایف موفقیت ‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند و امروز نیز می‌توانند در مسیر پیشرفت‌ های بزرگ کوشا باشند.

حسنی خاطرنشان کرد: دانشجویانی موفق هستند که در برابر نقشه‌ های شوم دشمن بصیرت داشته باشند و همواره برای ارتقای معرفت دینی خود تلاش کنند و همچنین آرمانگرایی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی همچنین تولید علم، نوآوری و خلاقیت، عدالت خواهی و استقلال خواهی را از ویژگی ‌های دانشجوی سیاسی عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha