• جمعه / ۱۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401091811983
  • خبرنگار : 50501

امام جمعه تبریز:

ارتش رسانه‌ای آمریکا در اهداف شوم چند روز اخیر شکست خورد

ارتش رسانه‌ای آمریکا در  اهداف شوم چند روز اخیر شکست خورد

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: ارتش رسانه‌ای آمریکا در چند روز اخیر شکست خورد و نتوانست اهداف شوم خود را اجرا کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: دشمن مخصوصا آمریکایی‌ها می خواستند از مناسبت تاریخی ۱۶ آذر با روایت جعلی  و نادرست از روزی که با مختصات ضدآمریکایی شناخته می شود، علیه آزاده‌ترین نظام منطقه و ضدآمریکایی ترین دولت در سطح جهان سو استفاده کنند.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: از همه دانشجویان عزیز که در خنثی کردن توطئه دشمن با هوشیاری خود به وظیفه دینی و ملی عمل کردند تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.

وی خاطرنشان کرد: مردم غیور به ویژه اصناف و بازاریان آرزوی دشمن را به کابوس تبدیل کردند اما برخلاف کشور ما اعتصابات شدید در اروپا آغاز شده است و هر روز شاهد شکل گیری بزرگی از اعتصابات صنفی و بازاری در اروپا الخصوص کشورهای فرانسه و انگلیس هستیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در کشورهای اروپا روزی نیست که رسانه‌ها اخباری از اعتصاب و اعتراض گزارش ندهند اما آنچه نادیده گرفته می‌شود استاندارد دوگانه غربی ها برای مقابله با اعتراض ها و آشوب ها است.

وی افزود: برخورد کشورهای غربی و اروپایی با مقوله آشوب‌ها در سطح جهان دوگانه  است و آن ها معتقد هستند آشوب خوب همسو با منافع غربی ها است ولی اگر اعتراض در کشورهای خودشان و علیه منافع دولت های خودشان باشد، بد و ناجور است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: خاک یکی از منابع طبیعی و مهم‌ترین زیربنای تمدن هر کشور است و مسیر پیشرفت از خاک فراهم می شود برای تشکیل حتی یک سانتی متر خاک حدود ۱۰۰ سال یا حتی هزار سال زمان لازم است.

وی ادامه داد: متاسفانه استفاده بی‌رویه و نادرست از خاک موجب آن شده است که منفعت این نعمت از بین رود و جان بیشتر مردم جهان به خطر افتد.

امام جمعه تبریز گفت: جامعه هنری و هنردوست ایران صدای ماندگار  و گرم انقلاب و بزرگمردی از تبار فرهنگ و هنر آذربایجان را برای همیشه از دست دادند و  استاد قره داغی موسیقی و آواز را برای نسل های دیروز و امروز با آواز و سرودهایی که مضون جنگ و انقلاب دارد می شناسند.

وی افزود: استاد قره باغی نامی بزرگ  در عرصه هنر انقلاب است که با طنین پرشکوه و سرودهای حماسی خود به‌ویژه موسیقی آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو بر بدنه موسیقی ایران و دفاع مقدس و مهمترین و عظیم ترین رویدادهای تاریخ کشور نقشی بی بدیل داشت.

امام جمعه تبریز در پایان سخنان خود گفت: نام استاد قره داغی در کنار نام بزرگان موسیقی ایران عزیز برای همیشه بر تارک فرهنگ پربار موسیقی این سرزمین همیشه خواهد درخشید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha