• شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401091912300
  • خبرنگار : 30188

کولرگازی گرین اصل از کجا بخریم؟

کولرگازی گرین اصل از کجا بخریم؟

کولرگازی گرین یا اسپلیت گرین دارای یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی می‌باشد که به ترتیب شامل اواپراتور و کندانسور می‌شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از هایپرصنعت فامکو، یونیت‌های کولرگازی گرین توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل هستند و برق مصرفی آن‌ها نیز از طریق کابل‌کشی تامین می‌گردد. هایپرصنعت فامکو از جمله تامین‌کنندگان معتبر تجهیزات سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع می‌باشد که اطلاعات زیادی در مورد خرید برند گرین ارائه کرده است که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

کولر گازی گرین از ویژگی‌های متعددی برخوردارند از جمله:

  • این سیستم تهویه مطبوع قابلیت پرتاب باد تا شعاع 15 متر را دارد. توجه داشته باشید که در همه مدل‌های کولرگازی گرین به جز مدل پیستونی توانایی سرمایش و گرمایش on/off وجود دارد.
  • فین‌های طلایی استفاده شده در اواپراتور و BLUE FIN در کندانسور به کاهش آلودگی هوا، بهبود عملکرد و افزایش عمر دستگاه کمک می‌کنند.
  • کولرگازی‌های گرین دارای فیلترهای تسویه هوای قابل شستشو هستند.
  • رنج کارکرد دمایی اسپلیت‌های گازی گرین از 15 الی 55 درجه سانتیگراد می‌باشد.
  • از ویژگی‌های دیگر این کولرها می‌توان به بهره‌مندی از تکنولوژی کنترل Wi-Fi IOT اشاره کرد که قابلیت اتصال از طریق موبایل به کولرگازی را فراهم می‌کند. این قابلیت سفارشی بوده و باید قبل از خرید هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.
  • کولرهای گازی گرین دارای 5 متر لوله مسی و کابل بوده که همراه با دستگاه ارسال می‌گردند، همچنین نصب و راه‌اندازی آن نیز رایگان می‌باشد.
  • قابلیت تنظیم حالت خواب به وسیله ریموت کنترل

انواع کولرگازی گرین

یکی از دلایل محبوبیت اسپلیت گرین این است که این اسپیلت‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در محیط‌هایی با شرایط و متراژ متفاوت استفاده کرد. انواع اسپلیت‌های گرین به ترتیب عبارتند از:

کولرگازی دیواری گرین

کولرهای گازی دیواری گرین با توجه به نوع کمپرسور و گاز مبرد در 4 دسته ارائه می‌شوند که در ادامه به شرح هر یک می‌پردازیم:

اسپلیت گرین

  • کولرهای گازی ON/OFF گرین در ظرفیت‌های 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 با مبرد R410A تولید می‌شوند. کمپرسورهای روتاری به کار رفته در آن‌ها باعث افزایش راندمان شده و در محیط‌هایی با وسعت حدودی 12 الی 75 متر برای مناطق معتدل استفاده می‌شود.
  • کولرگازی اینورتر گرین با مبرد R410A شامل ظرفیت‌های 9000، 12000، 18000 و 24000 می‌باشد و دارای قابلیت‌هایی مانند کمپرسورهای روتاری و حالت سرمایش و گرمایش می‌باشد. کیت اینورتر به کار رفته در کولرگازی Green دیواری باعث ایجاد دور متغیر مبرد و کاهش میزان مصرف برق تا 30 درصد می‌شود. خاموش و روشن نشدن مکرر این مدل کولر گازی گرین به دلیل وجود اینورتر منجر به کاهش استهلاک قطعات به کار رفته و خرابی کمتر آن‌ها می‌شود. کولر گازی اینورتر گرین مناسب محیط‌های معتدل و دارای متراژ تقریبی 12 الی 60 متر می‌باشد.
  • کولر گازی حاره‌ای گرین با گاز مبرد R410A دارای قابلیت سرمایش و گرمایش و بوده و شامل ظرفیت‌های 12000، 18000، 24000 و 30000 می‌باشد. کمپرسورهای تروپیکال این سری از اسپلیت‌های گرین به دلیل قدرت و راندمان بالاتر، مناسب مناطق شرجی و حاره‌ای بوده و بیشتر برای محیط‌هایی با ابعادی حدود 20 الی 70 متر به کار برده می‌شوند.
  • کولر گازی پیستونی گرین در ظرفیت‌های 18000، 24000، 30000 و 36000 تولید شده و به دلیل استفاده از کمپرسورهای پیستونی قوی و حالت فقط سرد، مناسب مناطق جنوبی کشور می‌باشد. رطوبت بالا باعث استفاده از کمپرسورهای قوی‌تر در این اسپلیت‌ها شده است. این کمپرسورها به دلیل استفاده از گاز مبرد R22 منسوخ شده و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا مضر بودن این مبرد برای لایه اوزن کاملا تایید شده است. این اسپلیت در فضاهایی با ابعاد 40 الی 120 متر استفاده می‌شود.

کولر گازی پرتابل گرین

این سری در دو نوع تک لوله‌ای و دو لوله با ظرفیت 12000 بی تی یو و با کد GPH12P1T1A تولید می‌شود. اسپلیت پرتابل گرین تنها شامل یک یونیت بوده و چرخ‌های تعبیه شده در آن باعث جابجایی راحت محصول در محیط‌های کوچک با ابعاد 12 الی 20 متر شده‌اند.

کولرگازی ایستاده گرین

کولرگازی‌های ایستاده گرین با کمپرسورهای روتاری یا اسکرال و در 3 ظرفیت 36000، 48000 و 60000 ارائه می‌شوند و برای محیط‌هایی با متراژ 90 الی 150 متر قابل استفاده هستند. گاز مبرد این دستگاه‌ها R22 می‌باشد و علاوه بر ریموت کنترل دارای دکمه‌های تنظیم هوا نیز می‌باشد.

کولر گرین

نحوه انتخاب کولرگازی گرین

برای مکان‌هایی که رفت و آمد در آن‌ها زیاد است و یا لازم است دستگاه با حداکثر ظرفیت خود کار کند از مدل معمولی ON/OFF و در کاربری‌های مسکونی و اداری کم رفت و آمد، بهتر است از مدل اینورتر کولرگازی گرین به دلیل مصرف برق پایین‌تر استفاده شود. همچنین تمامی مدل‌های این اسپلیت دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی سایر قطعات و خدمات مادام‌العمر از طرف شرکت تولیدکننده می‌باشند. در صورتی که نیاز به کسب راهنمایی بیشتری برای خرید انواع کولرگازی گرین داشتید، می‌توانید با کارشناسان هایپرصنعت فامکو با بیش از دو دهه تجربه تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha