• شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401091912461
  • خبرنگار : 71649

جام ۲۲ در فضای مجازی

جام جهانی در روز نوزدهم/ تکرار لحظه

جام جهانی در روز نوزدهم/ تکرار لحظه

جام جهانی در روز نوزدهم با حذف سلسائو از جام جهانی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، روز نوزدهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دیروز(جمعه) با برگزاری دو دیدار انجام شد که آرژانتینی‌ها در ضربات پنالتی هلند را از پیش رو برداشتند و کرواسی نیز همانند مرحله قبل این رقابت‌ها توانست در ضربات پنالتی پیروز شود.

آن‌ها برزیل را از پیش‌رو برداشتند تا همانند جام جهانی عملکرد قابل توجهی را از خود نشان دهند. صفحه رسمی جام جهانی پس از پیروزی کروات‌ها مقابل برزیل با انتشار تصویری از خوشحالی آن‌ها نوشت: "تعریف دوباره یک ملت"

جام جهانی در روز نوزدهم/ تکرار لحظه

هم‌چنین بلیچر ریپورت پس از پایان این دیدار با انتشار تصویر زیبایی از لوکا مودریچ از عملکرد این بازیکن تمجید کرد و در رابطه با او نوشت: "لوکا مودریچ هنوز در ۳۷ سالگی نمایش اجرا می‌کند." 

جام جهانی در روز نوزدهم/ تکرار لحظه

حذف سلسائو به دست یاران لوکا مودریچ واکنش‌های زیادی را همراه داشت. بلیچر ریپورت با انتشار تصویر غم انگیزی از برزیلی‌ها در یک کلمه نوشت "لعنتی"

جام جهانی در روز نوزدهم/ تکرار لحظه

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر، آرژانتینی‌ها در یک بازی سخت لاله‌های نارنجی را حذف کردند. این دیدار در حالی که ۲ بر صفر به سود آرژانتینی‌ها پیگیری می‌شد، در دقایق پایانی به تساوی کشیده شد. وگهورست، مهاجم هلندی‌ها که یار ذخیره لاله‌های نارنجی بود، با ورود به بازی تیمش را از حذف نجات داد و به وقت اضافه برد. این دیدار در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد و ضربات پنالتی با درخشش دروازه‌بان آرژانتینی‌ها به سود این تیم به پایان رسید. 

صفحه ۴۳۳ در این رابطه با انتشار تصاویر خوشحالی لیونل مسی و آرژانتینی‌ها نوشت "قهرمانان آرژانتینی" 

جام جهانی در روز نوزدهم/ تکرار لحظه

هم‌چنین بلیچر ریپورت پس از پایان این دیدار تصویر زیبایی از لیونل مسی را منتشر کرد که همانند یک رهبر ارکستر موسیقی، نوازندگان تیم ملی فوتبال آرژانتین را رهبری می‌کند. بلیچر ریپورت در این رابطه این‌گونه نوشت: گل و پاس گل مقابل هلند. لئو مسی همه چیز را انجام می‌دهد."

جام جهانی در روز نوزدهم/ تکرار لحظه

پس از پایان این دیدار صفحه ۴۳۳ با مقایسه دو صحنه از جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۲۲ نوشت: "بعضی چیزها هرگز تغییر نمی‌کنند."‌

آرژانتینی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز توانسته بودند در ضربات پنالتی هلند را از پیش رو بردارند و این صحنه در بازی دیشب دوباره تکرار شد. 

جام جهانی در روز نوزدهم/ تکرار لحظه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha