• شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401091912668
  • خبرنگار : 50228

در جلسه بررسی و مشکلات باشگاه‌های ورزشی اهواز مطرح شد؛

باشگاه‌دار اهوازی: جان‌مان به لب رسیده است!

باشگاه‌دار اهوازی: جان‌مان به لب رسیده است!

ایسنا/خوزستان جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات باشگاه‌های ورزشی اهواز برگزار شد.

جلسه بررسی، رفع موانع و مشکلات باشگاه های ورزشی کلانشهر اهواز امروز ۱۹ آذرماه با حضور یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان، محمودی رییس شورای شهر اهواز، معاون سازمان صمت استان و جمعی از باشگاه‌داران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه برخی باشگاه داران اهوازی به بیان مشکلات خود پرداختند که در ادامه می خوانید:

صفرزاده یکی از باشگاه داران اهواز با بیان این که جان مان به لب رسیده است، اظهارکرد: با مشکلات زیادی از سوی شهرداری، سازمان آب و برق و اداره مالیات مواجه هستیم. از دهه ۷۰ باشگاه دار هستند که آن زمان شهریه ها خوب بود و بعد سالی ۲۰ درصد اضافه شد و در دهه ۸۰ علی رغم اینکه یک تورم غیرمتعارف داشتیم، متأسفانه پایه این اشل هیچ تغییری نکرد. در زمان کرونا نیز دو سال متضرر شدیم و بعد هم که قرار شد تسهیلاتی به باشگاه داران پرداخت شود چون اکثر باشگاه داران به خاطر تعطیلی باشگاه ها چک برگشتی داشتند نتوانستند از این تسهیلات استفاده کنند. باید به باشگاه داران تسهیلات داده شود تا سالم سازی کنند یا بگویند در باشگاه ها را ببندید و بروید دنبال کار خودتان. 

یکی دیگر از باشگاه داران اهوازی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات باشگاه داران حل نشود باشگاه ها تعطیل و تبدیل به سفره خانه ها و قلیان فروشی ها می شوند.

همچنین یکی دیگر از باشگاه داران اهوازی در این جلسه عنوان کرد: ما باید برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم و باشگاه داران می توانند در این زمینه کارهای خوبی انجام دهند. در باشگاه خود من بعد از کرونا مجبور شدم ۴۵ نفر را اخراج کنم و در باشگاه  خانم ها نیز ۱۱ نیز عضو سابق داشتیم که امروز به یک نفر رسیده است، ضمن اینکه امروز هیچ کدام از کارکنان ما بیمه نیستند چون توان پرداخت پول بیمه را ندارند. اکنون سرمایه های اصلی ما از بین رفته اند و اگر مشکلات باشگاه داران حل نشود شاید سال آینده باشگاهی هم نداشته باشیم. یکی از چالش های ما نداشتن اتحادیه باشگاه های ورزشی است و تا این اتحادیه را نداشته باشیم وجهه قانونی نداریم که بتوانیم مشکلات خودمان را برطرف کنیم. 

مدیر باشگاه شادمهر اهواز نیز در این نشست اظهار کرد: باید از جوانان مخاطبمان محافظت کنیم و نگذاریم چراغ باشگاه ها خاموش شود ضمن اینکه در تعیین تعرفه دستمزد مربیان باید سطح آنها نیز مدنظر قرار گرفته شود. اکنون با توجه به مشکلاتی که وجود دارد برخی مربیان در خانه هایشان باشگاه تأسیس کرده اند و شاگردانشان را تعلیم می دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha