• شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401091912687
  • خبرنگار : 30188

دلایل استقبال بالا از تلویزیون‌های شیائومی  در ایران

دلایل استقبال بالا از تلویزیون‌های شیائومی  در ایران

شیائومی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از تلویزیون‌های جدید خود است و بدون شک در کشور ما، محصولات این شرکت با استقبال بی‌نظیری روبرو می‌شوند که یکی از دلایل آن، قیمت مناسب تلویزیون شیائومی می‌باشد. این برند را اگر روی کفه ترازو با دیگر سازنده‌ها قرار دهیم، می‌بینیم که تجربه کاری کوتاه‌تری دارد اما در همین مدت کم توانسته جای خود را در بازار به ویژه بازار ایران باز کند. شیائومی یک برند چینی است و کاتالوگ محصولاتش تنها به تلویزیون ختم نمی‌شود بلکه در زمینه ساخت گجت‌ها و گوشی موبایل هم توانسته موفقیت‌هایی کسب کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ژیارکالا، اگر می‌خواهید از زیبایی‌های طبیعت الهام بگیرید یک تلویزیون شیائومی پا به پای شما می‌آید! تلویزیون‌های شیائومی بدون هیچ زحمتی به زندگی روزانه شما رنگ می‌پاشند پس در اینجا یک امتیاز 5 ستاره‌ای به این شرکت تازه متولد شده چینی بدهکاریم.

با بالارفتن قیمت دلار، بدون شک، قیمت تلویزیون شیائومی نیز در بازار دستخوش تغییرات می‌شود اما با این حال، هنوز این مدل‌ها در صدر جدول اقتصادی جای گرفته‌اند و این را تلویزیون‌های حاضر در بازار گواهی می‌دهند؛ پس می‌توان گفت مقرون به صرفه بودن یکی از دلایل خرید تلویزیون شیائومی در بازار ایران است؛ از طرفی دیگر این شرکت برگ برنده را در دست گرفته؛ چون همواره در تلویزیون‌هایش از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و با توجه به بررسی‌های انجام شده، این پلتفرم، به نسبت سیستم عامل‌های اختصاصی مانند تایزن و WebOS، محبوبیت بیشتری در بین کاربران دارد. برند چینی شیائومی در سال 2022، لیستی از تلویزیون‌های جدید خودش را روانه بازار کرد که شامل Q2 ،MAX A2 و F2 می‌باشند.

شیائومی در میزبانی از اندروید

شیائومی یکی از برندهایی است که در تلویزیون‌هایش به سیستم عامل اندروید تکیه کرده و برخلاف دیگر برندهای رقیب، پلتفرم اختصاصی ندارد؛ پس اکنون می‌توان گفت، در رقابت با سونی بسر می‌برد. با توجه به بررسی‌های انجام شده، اندروید در حال حاضر محبوب‌ترین سیستم عامل در میان هم‌رده‌هایش است و این تا حد زیادی به رابط کاربری ساده و دسترسی‌های آسان در آن برمی‌گردد. یکی از هنرنمایی‌های این تلویزیون اندرویدی شیائومی، رابط کاربری Google TV است که تمام محتوای مورد علاقه کاربر را در یک صفحه جمع‌آوری می‌کند؛ همچنین به کمک این رابط آسان، کنترل تلویزیون از طریق صدا و دستیارهای صوتی، کاری بسیار راحت می‌باشد. در حال حاصر تمام تلویزیون های 2022 شیائومی از این سیستم عامل استفاده می‌کنند. در جدول زیر تلویزیون‌های شیائومی 2022 را لیست کرده‌ایم:

تلویزیون های شیائومی 2022

سطح بعدی کیولد در تلویزیون شیائومی

به احتمال زیاد با تلویزیون‌های کیولد تا حدی آشنا هستید، اما کم لطفی است اگر تمام و کمال این فناوری را به سامسونگ نسبت بدهیم چون که برند شیائومی نیز، هر ساله تلویزیون‌هایی بالارده با نقاط کوانتومی تولید می‌کند. شیائومی در رابطه با این فناوری می‌گوید که یک قفل جدید از کیفیت تصویر تلویزیون را باز کرده‌ایم؛ کیولد در واقع همان پنل LED است که با یک لایه از نقاط کوانتومی پوشیده شده تا تصویر روشن‌تر و درخشان‌تر از قبل نمایش داده شود.

تلویزیون شگفت‌انگیز کیولد شیائومی در سال 2022، مدل Q2 نام دارد که در واقع ارتقاء یافته Q1 سال قبل است و با این فناوری پیشرفته کوانتومی مجهز شده. می‌توانیم بگوییم اصلی‌ترین مزیت نقاط کوانتومی، زنده کردن رنگ‌ها در صفحه نمایش است که قادر است 1 میلیارد رنگ را روی نمایشگر حاکم سازد تا خیره‌کننده‌ترین تصویر را ثبت کند. باید اضافه کنیم که این تلویزیون همانند مدل سال قبلش، گیمینگ نیست و یک کیولد خوش قیمت کاربردی برای خانواده می‌باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی

آیا تلویزیون شیائومی ارزان قیمت است؟

بله! تلویزیون‌های شیائومی با توجه به سری و اندازه دسته‌بندی می‌شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند اما در مجموع اگر نگاه کنیم، می‌بینیم که به نسبت دیگر برندها، تلویزیون‌هایش اقتصادی‌تر هستند و شاید اصلی‌ترین دلیل خرید تلویزیون شیائومی برای هر کدام از ما، همین باشد. اکنون یک تلویزیون 55 اینچ شیائومی، بهترین گزینه برای خرید کاربرانی است که هم خواهان فناوری‌های جدید هستند و هم خواهان قیمت اقتصادی!

اکنون می خواهیم به امضای شیائومی در تلویزیون‌هایش بپردازیم که فناوری MEMC است. در دنیای پر ماجرای این روزها، همه‌ی ما به دنبال ماجراجویی و هیجان هستیم؛ حالا که می‌توانیم این هیجان را در تلویزیونی که خریداری کرده‌ایم تجربه کنیم چه بهتر! MEMC در تلویزیون‌های شیائومی موجب حرکتی صاف و روان و بدون لگ برای محتوای متحرک و بازی‌ها می‌شود. این می‌تواند برای تماشای مسابقات ورزشی جام جهانی که این روزها پخش می‌شود، بسیار مفید باشد. لیست قیمت تلویزیون شیائومی را می‌توانید در فروشگاه ژیار کالا مشاهده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha