• یکشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401092013463
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول مطرح کرد:

برگزاری ۱۰ جلسه معرفی و نقد کتاب از سوی جهاد دانشگاهی لرستان

برگزاری ۱۰ جلسه معرفی و نقد کتاب از سوی جهاد دانشگاهی لرستان

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و فراهم‌سازی بستر مناسب برای گفتمان علمی و نقد سازنده از اوایل سال‌ جاری بیش از ۱۰ جلسه آیین معرفی و نقد کتاب برگزار کرده است.

امین آزادبخت در  مراسم رونمایی و نقد کتاب «اقتصاد ایران و پدیده تورم ساختاری» که به همت جهاددانشگاهی استان و با همکاری دانشگاه پیام‌نور لرستان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی لرستان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و فراهم‌سازی بستر مناسب برای گفتمان علمی و نقد سازنده از اوایل سال‌ جاری بیش از ۱۰ جلسه آیین معرفی و نقد کتاب برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه نشست‌های معرفی و نقد کتاب، به ارتقای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بالا بردن سطح کیفی تألیفات و نویسندگان کمک خواهد کرد، اضافه کرد: ایجاد شبکه بین نویسندگان، ناشران، اساتید و محققان دانشگاهی از دیگر اهداف برگزاری نشست‌های بررسی نقد و رونمایی از کتاب است.

آزادبخت با بیان اینکه برنامه‌های معرفی و نقد کتاب جهاد دانشگاهی لرستان به‌طور متناوب در دانشگاه‌های لرستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: نشست امروز به میزبانی دانشگاه پیام نور برگزار شده و زمینه همکاری علمی جهاددانشگاهی لرستان با این دانشگاه فراهم شده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به امتیازات سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برای کتب علمی و دانشگاهی، گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی آمادگی لازم جهت همکاری و حمایت از تألیفات اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌ نور را دارد.

یادآور می‌شود، در این مراسم، مسعود سعادت‌مهر، معاون پشتیبانی دانشگاه پیام‌نور، آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان، رضا پهلوانی، نادر آزادبخت و مصطفی شکری، مؤلفان کتاب «اقتصاد ایران و پدیده تورم ساختاری» نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha