• یکشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401092013502
  • خبرنگار : 50349

در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی قم مطرح شد؛

برگزاری پربار برنامه های گرامیداشت هفته حمل و نقل

برگزاری پربار برنامه های گرامیداشت هفته حمل و نقل

ایسنا/قم رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم گفت: برای معرفی تمامی اقدامات و پروژه های عمرانی، نیازمند پیوست رسانه ای هستیم و در این راستا استفاده از ابزار نوین ارتباطی در اولویت است.

مهدی رحیمی راد یکشنبه بیستم آذر ماه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان که در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیشرو بودن هفته حمل و نقل، جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه ها و به منظور هماهنگی، هم افزایی و تعامل بین دستگاهی برای اجرای برنامه های ابلاغی ستاد وزارت خانه متبوع برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، دستورالعمل و برنامه ابلاغی گرامیداشت هفته حمل و نقل مرور و بازخوانی و به بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی تاکید شد.

رحیمی راد توضیح داد: جهاد تبیین و ارائه گزارش، شفافیت و مردمی بودن باید جزو مهمترین سیاست ها و برنامه های مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه قرار بگیرد و برای این امر باید از ظرفیت های نوین ارتباطی استفاده کرد.

به گفته رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان، استفاده از ابزار و قالب نوین نظیر تیزر، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و موشن گرافی می تواند، اقدامات و عملکرد دستگاه را به بهترین شکل ممکن و البته اثر بخش و کارا به اطلاع عموم برساند.

رحیمی راد تصریح کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل بستر فضای مجازی و استفاده از پیام رسان ها و پلتفرم ها که عموماً هزینه ای هم برای دستگاه ها ندارد به شکل ویژه بهره برد و مهم تر این که رویکرد کنش گرا و فعالانه اتخاذ کرد.

وی به اهمیت حضور فیزیکی، در دسترس بودن و مردمی بودن روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر حضور فیزیکی مدیران کل دستگاه ها، مدیران روابط عمومی های دستگاه ها نیز برای ارتباط دو سویه، چهره به چهره و تبیین محور برنامه ریزی داشته باشند.

رحیمی راد به حضور در محل نماز جمعه اشاره کرد و گفت: حضور در بین مردم و  نمازگزاران و پاسخ حضوری و چهره به چهره به سوالات آنان ایجاد باور، اعتماد و امید می کند که از نشانه های حکمرانی خوب و روابط عمومی موفق است.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان در پایان خاطر نشان کرد: پیش از شروع، حین و بعد از اتمام پروژه های عمرانی توجه به پیوست های رسانه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که روابط عمومی دستگاه ها در این زمینه و با هدف انعکاس تلاش های همکاران خود و عملکرد دستگاه متبوع نقش اساسی و بسزایی دارند.

گفتنی است شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی راه و شهرسازی استان متشکل از مدیران روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، بنیاد مسکن، بانک مسکن، پلیس راه، راه آهن و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha