• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401092113728
  • خبرنگار : 50184

بازگشت پاورلیفتینگ‌کار کرمانشاهی به دنیای قهرمانی

بازگشت پاورلیفتینگ‌کار کرمانشاهی به دنیای قهرمانی

ایسنا/کرمانشاه پاورلفتینگ کار کرمانشاهی پس از پنج سال دوری، با حضور در مسابقات  آسیایی امارات 2022 به دنیای قهرمانی بازگشت.  

جواد جوادیفر که اخیرا درمسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی امارات به مدال نقره در رده سنی پیشکسوتان رسید، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: آخرین باری که در مسابقات شرکت کردم، مسابقات جهانی 2017 سوئد بود و پس از آن بنا به دلایلی همچون مصدومیت و برخی بی مهری ها از دنیای قهرمانی فاصله گرفتم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه طی این سالها تمریناتم را به صورت مستمر ادامه می دادم، پس از پنج سال احساس کردم دوباره می توانم وارد دنیای قهرمانی شوم، برای همین در مسابقات آسیایی امارات 2022 شرکت کردم.

ملی پوش دسته مثبت 102 کیلوگرم پاورلیفتینگ ایران تصریح  کرد: در این مسابقات که با حضور 400 ورزشکار از 32 کشور دنیا برگزار شد، در رده سنی پیشکسوتان حضور داشتم و نایب قهرمان شدم، درحالیکه سطح مسابقات بسیار بالا بود و از طرفی دچار مصدومیت هم شده بودم.

وی با بیان اینکه مصدومیت باعث شد از کسب مدال طلای این رقابت ها باز بمانم، یادآور شد: در این مسابقات حین زدن اسکوات دوم دچار آسیب دیدگی و پارگی عضلات ناحیه پا شدم و با وجود همین آسیب دیدگی رقابت را ادامه دادم و به مدال نقره بسنده کردم.

جوادیفر خاطرنشان کرد:  برای رکورد زنی به مسابقات آسیایی امارات رفته بودم، اما متاسفانه این آسیب دیدگی باعث شد تا از رکورد زنی و کسب مدال خوشرنگی که به دنبال آن بودم باز بمانم.

وی در ادامه از هدفش برای بازگشت به رده سنی بزرگسالان گفت و افزود: این برای اولین بار بود که در رده سنی پیشکسوتان حضور پیدا کرده بودم، اما بنا دارم با ادامه تمرینات به شکل منسجم به رده سنی بزرگسالان باز گردم و سال آینده در مسابقات آسیایی مالزی در این رده سنی مسابقه بدهم.

دارنده پنج مدال پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی اواسط تابستان خواهد بود که در این رقابت‌ها شرکت خواهم کرد تا برای یک رکوردشنکی در مسابقات آسیایی آماده شوم.  

وی با بیان اینکه به خاطر علاقه‌اش به این رشته تا زمانی که توان جسمانی‌اش ادامه دهد مسابقه می‌دهد، افزود: پاورلیفتینگ ورزش پرآسیبی است و تنها مانعی که شاید باعث شود از مسابقات این رشته کنار بکشم، آسیب دیدگی است، هرچند که در حال حاضر هم تنها از فدراسیون حمایت می‌بینیم و در استان کسی حامی ما نیست.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha