• دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401092114021
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها در این استان خبر داد.

"رضا خرمند"در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دومین جشنواره  استانی مطبوعات، نشریات، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری خانه مطبوعات استان با هدف تشویق و ترغیب اهالی رسانه، شناسایی نخبگان رسانه ای، ارتقای وضعیت کیفی رسانه های استان، معرفی رسانه های برتر استان در دو بخش مکتوب و مجازی برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: در این جشنواره رسانه های برتر استان با محورها و شرایط سال جاری در دو بخش مکتوب و مجازی معرفی می شوند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بخش آزاد شامل خبر، گزارش خبری، عکس خبری، مصاحبه، میزگرد، سرمقاله، مقاله با رویکرد نقد، تحلیل و تفسیر، تیتر، صفحه آرایی(صفحه اول نشریه)، طنز (نوشتاری – تصویری) خواهد بود و بخش ویژه نیز با موضوع حجاب و عفاف، ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، ادبیات پایداری، جهاد تبیین و  امنیت است.

خردمند تصریح کرد: آثار مطبوعات،جراید، پایگا های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها، ثبت شده در سامانه جامع رسانه های کشور و دارای مجوزاز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته می شوند و پدیدآورندگان آثار می توانند حداکثر در هر زمینه و قالب برای هر گرایش دو اثر ارسال کنند.

وی ادامه داد: در رشته عکس، شمار آثار ارسالی حداکثر پنج اثر برای هر فرد می تواند باشد و متقاضیان باید اصل اثر را به دبیرخانه ارسال نمایند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آثار ارسالی باید طی یک نامه تائیدیه با امضای مدیر مسئول رسانه و اصل اثر به دبیرخانه ارسال شود، متقاضیان شرکت در جشنواره آثار ارسالی غیرچاپی خود را در قالب CD به دبیرخانه ارسال کنند، آثار برگزیده به جشنواره کشوری مطبوعات و خبرگزاری‌ها معرفی و ارسال خواهد شد و به برگزیدگان در هر بخش لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

خردمند با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره اسفندماه امسال برگزار می شود، تاکید کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ ارسال کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان و دوطلبان شرکت در جشنواره می توانند جهت مراجعه و هماهنگی بیشتر با دبیرخانه جشنواره به نشانی یاسوج میدان معلم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه دوم، واحد مطبوعات مراجعه و یا با شماره همراه ۰۹۱۷۱۴۵۰۰۵۶ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha