• سه‌شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401092214477
  • خبرنگار : 50139

رییس شورای اسلامی شهر سلماس:

بازارچه های محلی در نقاط مرکزی سلماس ایجاد می شود

 بازارچه های محلی در نقاط مرکزی سلماس ایجاد می شود

ایسنا/آذربایجان غربی رییس شورای اسلامی شهر سلماس گفت: باتوجه به مشکل سدمعبر و تجمع دست فروشان در معابر هسته مرکزی ، درنظر داریم با احداث چند بازارچه محلی در نقاط مرکزی این مشکل را برطرف کنیم و اقداماتی نیز در این راستا انجام داده ایم.

به گزارش ایسنا؛ حسین رمزی رییس شورای اسلامی شهر سلماس شامگاه روز دوشنبه ۲۱ آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گفت: باتوجه به مشکل سدمعبر و تجمع دست فروشان در معابر هسته مرکزی ، درنظر داریم با احداث چند بازارچه محلی در نقاط مرکزی این مشکل را برطرف کنیم و اقداماتی نیز در این راستا انجام داده ایم.

وی افزود: در طول سال جاری، ۹۶ جلسه رسمی در صحن شورای اسلامی شهر سلماس برگزار شده که حاصل آن ۱۴۰ مصوبه از جمله ۲۶ مصوبه سرمایه گذاری ، ۱۶ مصوبه فرهنگی ، ۱۹ مصوبه مساعدت مالی و ۹ مصوبه ترافیکی می باشد.

 رمزی بیان کرد: امسال موفق به انجام آسفالت ریزی با ۱۷۵ تن قیر رایگان در مناطق خارج محدوده شهری با تعامل و همکاری دستگاه های مختلفی دولتی و سپاه در سطح شهر شدیم.

  وی افزود: مراحل نهایی ارتقای رتبه شهرداری از ۸ به ۹ نیز در سال ۱۴۰۱  انجام شده و سال آینده شاهد تاثیر بسزای آن در اعطای تسهیلات و بودجه دهی به شهرداری خواهیم بود.

رمزی تصریح کرد: پروژه کمربندی ارتش حدود ۸۰درصد پیشرفت دارد و ۲۰درصد باقیمانده تعهدات نیز سال آینده احداث و پس از اتمام به بهره برداری خواهد رسید.

رییس شورای شهر سلماس خاطرنشان کرد: مراحل نهایی واگذاری طرح پسماند شهری در حال انجام است و از سه محل شناسایی شده ، کارشناسی به عمل آمده و یک محل انتخاب شده است و پس از اخذ تاییدیه نهایی ، طبق فاز بندی روند اجرایی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: پارک بانوان سلماس نیز در محل پارک ملت مجددا جانمایی شده و به زودی شاهد احداث و آماده سازی آن خواهیم بود.

این مقام مسئول گفت: همچنین در راستای ساماندهی و ایجاد فضای پارکینگ در شهر ، شورای دوره ششم مصوبه ای دارد که سرمایه گذاران احداث پارکینک را از پرداخت کلیه عوارض معاف می کند و امیدواریم این امر موجب تشویق سرمایه گذاران برای احداث پارکینگ مخصوصا در نقاط پرتردد شهری نماید.

رمزی اظهار کرد: روند واگذاری ۵۰هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی سلماس به سرمایه گذاران آماده شده و ورود سرمایه گذاران در اینخصوص جهت ایجاد و احداث واحدهای مختلف بلامانع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha