• سه‌شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401092214609
  • منبع : نمایندگی زنجان

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه عنوان کرد

مهیا شدن زیرساخت‌های محور گردشگری زنجان در سلطانیه

مهیا شدن زیرساخت‌های محور گردشگری زنجان در سلطانیه

ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه گفت: پروژه‌ها و زیرساخت محور گردشگری زنجان به سلطانیه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سلطانیه، محمدرضا براتی شامگاه روز گذشته (۲۱ آذرماه) در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، با بیان اینکه انتظار مردم سلطانیه از این شهر تاریخی بیشتر است،‏ گفت: طرح جدید گردشگری سلطانیه در استانداری به تصویب رسیده و نگاه ویژه مسئولان را خواستار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه افزود: احیاء کاربری فرهنگی و گردشگری اماکن تاریخی سلطانیه توسط بخش خصوصی، علاوه بر رونق اقتصادی در این حوزه، سبب توسعه گردشگری و جذب بیشتر گردشگران در این بخش خواهد شد و باید تعداد اقامت‌گاه‌های بومگردی و اقامتی در شهر سلطانیه افزایش یابد.

در این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: تزریق امید در جامعه، در همه ارکان، سطوح و لایه‌های جامعه بسیار مهم و ضروری است.

سیدسعید صفوی گفت: توانمندی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در ایجاد شغل و عرضه آن در مراکز تاریخی و طبیعی است که در جای جای استان زنجان وجود دارد و باید برای کسب درآمد از این سرمایه‌ها مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از اماکن تاریخی استان تحت تملک و نظارت سایر دستگاه‌های اجرایی است، لذا برای احیاء کاربری فرهنگی آن‌ها مشارکت تمامی دستگاه‌های مربوطه الزامی است.

صفوی اظهار کرد: در یکی از این برنامه‌ها به دنبال تعریف محورهای جدید گردشگری هستیم تا گردشگران را با مناطق کمتر شناخته شده این منطقه آشنا کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان یادآور شد: امیدواریم با مشارکت علاقه‌مندان حوزه گردشگری استان در طرح‌های سرمایه‌گذاری و همراهی مسئولان و سازمان‌های ذیربط بتوانیم اتفاقات خوبی را برای گردشگری استان رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha