• سه‌شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401092214684
  • خبرنگار : 50184

سرپرست تیم ملی کاراته امید:

حرف اول را در کاراته آسیا می‌زنیم

حرف اول را در کاراته آسیا می‌زنیم

ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم ملی کاراته امید، آمادگی ملی پوشان را برای حضور در مسابقات آسیایی 2022 خوب توصیف کرد و گفت: ایران همیشه حرف اول را در کاراته آسیا می‌زند و در مسابقات پیش رو هم انتظار عملکرد خوبی از ملی پوشان داریم.  

سعید نصراللهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات آسیایی 2022 ازبکستان، اظهارکرد: برای این دوره از مسابقات که از 25 تا 29 آذر به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود، 62 ورزشکار از ایران در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و در هر دو بخش بانوان و آقایان اعزام می شوند.

سرپرست تیم ملی کاراته امید با اعلام اینکه در رده سنی امید آقایان شش ورزشکار به این مسابقات اعزام می شوند، اضافه کرد: تیم ملی امید کشورمان درحالی امروز(22 آذر) به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام می شود، که چهار مرحله اردوی آمادگی پیش از اعزام را پشت سرگذاشته‌ایم و کرمانشاه میزبان یکی از این اردوها بود.

وی سطح آمادگی ملی پوشان امید کشورمان را برای حضور در این رقابت ها خوب توصیف کرد و گفت: باتوجه به اردوهایی که پشت سر گذاشته ایم، انتظار می رود عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گفته نصراللهی مهمترین رقبای تیم ملی کاراته امید ایران در مسابقات آسیایی پیش رو از کشورهای ژاپن، عربستان، ازبکستان و قزاقستان خواهند بود.

وی افزود: در سالهای اخیر کاراته در کشورهای شرق آسیا بخوبی رشد کرده و تک ستاره هایی از این کشورها ظهور کرده‌اند که می‌توانند رقبایی مهم برای کاراته‌کاهای ما محسوب شوند.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در ادامه از حضور چهار کاراته کا و یک مربی کرمانشاهی در این رقابت ها خبر داد و گفت: محمد جواد صفری در وزن منفی 68 کیلوگرم جوانان، علی مسکینی در وزن منفی 60 کیلوگرم بزرگسالان، مهدی خدابخشی در کومیته تیمی آقایان و آتوسا گلشاد نژاد در وزن منفی 61 کیلوگرم بزرگسالان و عضو کومیته تیمی بانوان، ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها خواهند بود.

وی ادامه داد: خانم پگاه زنگنه نیز از کرمانشاه به عنوان مربی در کنار تیم ملی کاراته بانوان در رده سنی بزرگسالان خواهد بود.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha