• سه‌شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401092215031
  • منبع : حوزه فراجا

تاکید بر هوشمندسازی و دیپلماسی مرزی/ ضرورت توجه به دریابانی

تاکید بر هوشمندسازی و دیپلماسی مرزی/ ضرورت توجه به دریابانی

فرمانده مرزبانی فراجا بر ضرورت توجه به هوشمندسازی و دیپلماسی مرزی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مدیریت مرز که صبح امروز در محل دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: اهداف این همایش در سطح عالی است و امیدواریم همه ما از این جلسه علمی بهره کافی را ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دنیا در حال تحول است، افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری آرمان گرا، استقلال طلب و آزادی خواه است که نیاز است برای جلوگیری از نفوذ دشمنان جلسات هم اندیشی اثرگذار برگزار شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی بر کنترل و مدیریت هوشمند مرزها تأکید کرد و اظهار داشت: مرزهای طویل ایران اسلامی به صورت انسان محور کنترل می‌شود و نیاز است با تدبیر به هوشمندسازی و دیپلماسی فعال توجه ویژه داشته باشیم.

گودرزی با بیان اینکه در ایام اربعین ۷۸ دیدار دیپلماسی حضوری برای تسهیل و امنیت تردد زائران با مرزبانان کشور عراق برگزار شده است، افزود: دیپلماسی فعال مرزی باعث شد مأموریت اربعین برگ زرینی در عملکرد مجموعه فرماندهی کل انتظامی و فرماندهی مرزبانی در ایام اربعین باشد و زائران در سلامت کامل به سفر عتبات عالیات مشرف شوند.

وی ادامه داد: رویکردهای ارزشمند در مرزبانی باید دوام و قوام داشته باشد چرا که مرزها، مرزهای شرف و حیثیت هستند و توسط جوانان برومند باید حفظ شوند.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه مرزبانی کار سخت پلیسی بوده و نیاز است به آن عمق داده شود، اظهار کرد: از همه صاحب نظران در حوزه هوشمند سازی مرز در خواست همکاری داریم تا بتوانیم مرزها را به صورت هوشمند کنترل و رصد کنیم ضمن اینکه باید به اثربخشی هوشمندسازی در دریا نیز اهتمام ویژه شود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، در پایان این همایش از برخی از پیشکسوتان، صاحب نظران و صاحب مقالات برتر در زمینه هوشمندسازی مرز، تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha