• سه‌شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401092215069
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی / ۴

تخصیص نقدی ۹۰ درصد اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی

تخصیص نقدی ۹۰ درصد اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۷۴۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی تخصیص یافته است که ۹۰ درصد آن نقدی بوده است.

جواد قناعت، امروز سه شنبه ۲۲ آذر در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: در دوره دوم سفرهای استانی رئیس جمهور خراسان جنوبی اولین استان مقصد است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه رئیس جمهور و تعدادی از وزرا روز پنج شنبه و جمعه این هفته ۲۴ و ۲۵ آذر ماه مهمان خراسان جنوبی خواهند بود، افزود: این موضوع نشان از علاقمندی رئیس جمهور به خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی از مزیت‌های اینکه این استان جزء استان‌های اول سفرهای رئیس جمهور است گفت و تصریح کرد: تاکنون ۱۷۴۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی تخصیص یافته که ۹۰ درصد آن نقدی بوده است.

قناعت با بیان اینکه در سفر نخست رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۱۲۰۰ میلیارد تومان نیز متمم اعتبار معین شد، افزود: بررسی آخرین وضعیت مصوبات دور اول سفر، یکی از اهداف سفر رئیس جمهور است تا ببینیم چه میزان از تصمیمات دور قبل اجرایی شده و چه موانعی در مسیر راه وجود دارد.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار و محرومیت زدایی از دیگر اهداف سفر رئیس جمهور است، بیان کرد: در حوزه محرومیت زدایی قطعا مصوبات بسیار خوبی خواهیم داشت.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: رئیس جمهور در این سفر جلسه‌ای با سرمایه گذاران بومی و غیر بومی خواهند داشت و دیدارهای مردمی نیز جزئی از سفر خواهد بود چرا که در دور اول سفر به واسطه شیوع کرونا این امکان وجود نداشت.

قناعت با بیان اینکه دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم خراسان جنوبی در استادیوم آزادی شهرستان بیرجند در روز پنج شنبه خواهد بود، اظهار کرد: رسانه‌های معاند مشکلات کشورهای غربی را نشان نداده، اما مسائل و مشکلات ایران را چندین برابر و با بزرگنمایی مطرح می‌کنند؛ این رسانه‌ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند، اما این ارتباطات و دیدارهای مردمی آبی بر روی آتش افروزی‌های مخالفان است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی قوی تر از آن است که با اغتشاشات به آن آسیبی وارد شود، بیان کرد: پیشنهاد دیدار مردمی بسیار هوشمندانه و فراتر از آبروی یک استان است بلکه نشان از ارتباط صمیمانه مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha